וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר מותקפת: "טריגר ללייקים בגלל משפחת ביבס"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 14:20

מאיה ורטהיימר פרסמה תמונה משפחתית בה היא אוחזת את בנה הג'ינג'י נח בידיה, והותקפה בגלל הדמיון לתמונה שתיעדה את החטיפה של שירי ביבס וילדיה: "לרגע חשבתי שהם עושים פרודיה והדם התחיל לרתוח. אבל אז הבנתי שדי ברור שזו טעות וזה פשוט רק יצא גרוע"

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר, אסיה ונח. פייסבוק, צילום מסך
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר, אסיה ונח/צילום מסך, פייסבוק

מאיה ורטהיימר פרסמה בתחילת השבוע תמונות משפחתיות עם בעלה, אסף זמיר, וילדיהם אסיה ונח. תמונה אחת ספציפית, בה נראית ורטהיימר כשהיא אוחזת בנח כשפיה פעור לרווחה ומציגה דמיון מצמרר לתמונתה של שירי ביבס שאחזה בילדיה אריאל (בן 4 ביום החטיפה) וכפיר (בן 9 חודשים ביום החטיפה) שצבע שיערם גם הוא ג'ינג'י, הרתיחה את הגולשים שטענו כי מדובר בחוסר רגישות מצדה, וכי התמונה גורמת לכאב רב.

שירי ביבס עם ילדיה כפיר ואריאל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר נחטפים לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאיה ורטהיימר מותקפת בעקבות הדמיון למשפחת ביבס. טוויטר X, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מותקפת בעקבות הדמיון למשפחת ביבס/צילום מסך, טוויטר X

בין התגובות הרבות המופיעות ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "מחריד", "חולני", "מטריד", "תמונה קשה", "חוסר רגישות מצדם", "לרגע חשבתי שזאת פרודיה על התמונה ההיא ולא הבנתי מי הדביל שעשה את זה", "כל ג'ינג'י\ת שאני רואה, הלב נכמר", "שורף לי הלב", "כל ג'ינג'י או ג'ינג'ית בעולם הזה מוציאים ממני אותה תגובה. נראה לי שזה יישאר ככה לתמיד. טראומה", "כשגללתי לפני שהעיים התמקדו, הייתי בטוח שאלה הביבסים" ו"זה כאילו בכוונה?".

מאיה ורטהיימר מותקפת ברשת. טוויטר X, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מותקפת ברשת/צילום מסך, טוויטר X

עוד נכתב: "הטומטומים האלה חסרי כל רגישות. אבל כשיש כסף כמו מים, מה אכפת להם. אידיוטים", "לרגע חשבתי שהם עושים פרודיה והדם התחיל לרתוח. אבל אז הבנתי שדי ברור שזו טעות וזה פשוט רק יצא גרוע", "דמעות. זה אפילו לא נשלט", "תקופה קשה להיות בה ג'ינג'י", "הייתי בטוחה במשך כמה שניות שזה הומאז' חסר רגישות והזדעזעתי ממש", "טריגר מאוד חזק, הייתי צריך לקרוא את השם כמה פעמים כדי לוודא שזה לא מה שחשבתי שזה", ו"למה לתקוע אצבע בעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully