וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיבה אש? טליה עובדיה עוקצת את בר כהן מול כולם

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 13:15

הסכסוך בין טליה עובדיה ובר כהן נמשך כבר כמה שנים טובות, עוד מהימים בהן היו בבית "האח הגדול" ולפי התגובה של טליה, לא נראה שהוא הולך להיגמר בקרוב

בר כהן טליה עובדיה. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
בר כהן טליה עובדיה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מרגיש כאילו אי אפשר לשכוח את הסכסוך של יוצאות תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בר כהן וטליה עובדיה, ולא רק בגלל שהסאונדים של בר עוד מהימים בבית המפורסם במדינה, לא מפסיקים להתפוצץ ברחבי הטיקטוק.

הפעם זאת הייתה דווקא טליה שהחליטה לעקוץ קבל עם ואינסטגרם, בתגובות לפוסט של "הפשוטע" (בר אלמליח) על סיכום הפרקים מהעונה החדשה: "ראשונה הדר קוויאר, בפרק אתמול היא עמדה איתנה מול אור ואני אתן לה את זה, וכל הכבוד לה - מה ששלה שלה. אבל כל הקטע הזה של אני ביץ' והאופי שלי זה בלייר וולדורף, ובנות מקנאות בי, סורי אין לי כוח לזה".

"זאת פאזה בחיים שצריכה להסתיים בכיתה ט' ביחד עם שיעורי של"ח ואקנה, ואני ממש מבינה למה מלא אנשים אוהבים אותה, אבל יש שלב בחיים שאת צופה במין גירלז ומבינה שהגיבורים האמיתיים של הסרט הם ג'ניס איאן ודמיאן, ואני בשלב הזה".

"להיות מין גירל זה לא מגניב תהיו אנשים טובים אהובים על הבריות לגבי פרידה חד משמעית האהובה עליי בפער נו מה יש לכם היא מעלפת ואמיתית וחזקה מהרוח ומלאה בכוונות טובות כמו משלוח מנות", נכתב בעמוד המצליח.

הפוסט של הפשוטע עם התגובה של טליה עובדיה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הפשוטע עם התגובה של טליה עובדיה/צילום מסך, אינסטגרם

טליה, שהשתעשעה והסכימה עם הדברים, השיבה בתגובות: "כל מילה. למרות שמה אני מבינה בביצ'יות", כתבה ולא שכחה להוסיף גם אימוג'י קורץ, אולי כדי שגם אנשים שלוקח להם טיפה זמן לחשוב יבינו את העקיצה השקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully