וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב - הכל טוב: חמש הסולחות שהכי חיממו לנו השנה את הלב

12.10.2024 / 10:16

חוץ מלצום במשך יממה, ביום כיפור נהוג גם לבקש סליחה - ומהו ריב אמיתי בין מיטב הסלבס של ישראל אם הוא לא כולל בסופו של דבר גם פיוס מכל הלב? קבלו את הסולחות שהכי שימחו אותנו

יום כיפור מגיע אלינו ממש בעוד רגע, ומהו אחד המנהגים הבולטים ביותר ביום הזה - מעבר לצום, כמובן - אם לא בקשת סליחה?

אז לרגל יום כיפור, קבלו את חמש הסולחות הבולטות ביותר שליוו אותנו בשנה הבאה - בתקווה שימשיכו מעתה ועד עולם, או לפחות עד יום כיפור של השנה הבאה, כדי שנוכל לכתוב עליהן שוב.

אופירה וברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
אופירה וברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג

לאחר שהריב המתוקשר בין השניים הביא לירידת התוכנית המשותפת שלהם, ברקו ואביו נכנס במקרה אל אותו בית קפה שאסייג ישבה בו עם עורך הדין שלה.

חשבתם שהמפגש יסתיים בהתעלמות מוחלטת? טעיתם: כדורגלן העבר הפתיע את אשת התקשורת וחיבק אותה מבלי שידעה במי מדובר. "היא הייתה המומה קצת. היא קמה, ואז ברקוביץ' אמר ליד כולם שהם חברים לפני הכל ושהם עוד יישבו לדבר לבד כדי ללבן את העניינים, ולא במקום עם מלא אנשים. בסיום הוא אפילו נתן לה נשיקה גדולה על הלחי", סיפר אז מקור שנכח במקום.

והלך להתיישב בשולחן עם אבא שלו" סיפר אותו מקור.

בן אל תבורי ואורטל עמר. ניר פקין,
בן אל תבורי ואורטל עמר/ניר פקין

בן אל תבורי ואורטל עמר

מערכת היחסים המורכבת של בני הזוג לשעבר כללה לא מעט עליות וירידות, שהתחילה בכך שהם יצאו במשך תקופה - והגיעה לשיא בהבאתו לעולם של ילד משותף, תו פרינס החמוד.

אך אבוי, כמה שבועות לאחר שהפכו להורים השניים נפרדו, ומאז הם רבו כמעט ללא הפסקה. אחרי שתבורי העניק ראיון מרגש לחדשות 12, החלו השניים לעקוב בחזרה אחד אחרי השנייה באינסטגרם, לראשונה מזה כמה שנים, כפי שוואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם.

אם זה לא מספיק, לאחר שתבורי ביקש באותו ראיון סליחה ואף חשף את הקושי שהוא חווה לאורך חייו, היא פרסמה בו תמיכה פומבית בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: "אני שמחה לראות את הדרך שעברת. אני מאחלת לך מכאן מול כולם שתפרח ותצליח. דרך השלום היא תמיד עדיפה על מלחמות. אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר. אני ותו אוהבים ותומכים בך".

רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני. ניר פקין
רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני/ניר פקין

ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה

הגירושים של איש העסקים רוני מאנה והדוגמנית ג'ני צ'רוואני היו מהקשים ביותר שראתה הביצה בשנים האחרונות, וזה כלל תהליך ארוך מאוד שבסופו של דבר השניים נפרדו באופן רשמי.

לרגל יום הולדתו האחרון של מאנה, אשתו לשעבר פרסמה ברכה שבו כתבה לו: "אני מאחלת לך להיות בקבלה, בחמלה ובטיפת אור ואהבה שעוד נשארו בך ובלב שלך". אם זה נראה לכם כעקיצה, אל דאגה, היא המשיכה: "אתה בן אדם מיוחד במינו, חבר טוב, אבא הכי מפנק שיש (לפעמים מדי), גרוש מהסרטים והעיקר שמצאנו דרך לשים את הכעסים מאחורינו ויצאנו לדרך משותפת כדי לתת דוגמה להורות הכי טובה שיש בעבור הנסיכות שלנו. האהבה שלהן היא ללא תנאי וכך זה יישאר לעד, כי אתה האבא של אמילי ואריאה".

בתגובה, מאנה הודה לה על הברכה, והשיב לה: "תודה רבה לאמילי ואריאה, ובמיוחד לג'ני, שהצלחנו לשים את כל הדברים שעברנו וחבל שזה קרה, אבל החיים מלמדים אותנו להסתכל אחורה ולהבין את הטעויות, וקדימה בתקווה. אני אוהב אתכן".

נסרין קדרי וליאל אלי. ניר פקין, עיבוד תמונה
נסרין קדרי וליאל אלי/עיבוד תמונה, ניר פקין

נסרין קדרי וליאל אלי

כשלפני מספר חודשים שודר בטלוויזיה סרט תיעודי על נסרין קדרי, המשפיענית החליטה לשתף את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בדעתה על הזוגיות שלה ושל בעלה, רום שמיר, בטענה כי זו רגילה - ואף מזכירה לה זוגיות לא בריאה שהיא הייתה חלק ממנה בעבר.

קדרי לא התחברה במיוחד לביקורת, אבל בסופו של דבר ליאל התנצלה ואף הגיעה להופעה של הזמרת. כשנשאל אם הן השלימו, היא השיבה מה בדיוק קרה: "בערך שלושה שבועות אחרי כל הבלגן, אני ונסרין נתקלנו אחת בשנייה בקטע מקרי והזוי. דיברנו במשך חצי שעה והתפייסנו. איך אני שמחה שנפגשנו וליבנו את העניינים".

מוטי רייף ודורית בר אור. שוקה כהן,
מוטי רייף ודורית בר אור/שוקה כהן

מוטי רייף ודורית בר-אור

איש העסקים ומעצב האופנה היה חבר קרוב מאוד של השחקנית ומעצבת האופנה, אך בין השניים עבר חתול שחור שגרם לכך שהם ניתקו את הקשר ביניהם למשך שש שנים שלמות.

בחודש יוני האחרון, כשריף השיק שיתוף פעולה עם יקב טפרברג, הוא קיים מפגשים עם כמה מידידותיו המפורסמות, כשאחת מהן הייתה לא אחרת מאשר בר-אור עצמה. "אנחנו נמצאים בתקופה כל כך קשה, שאנחנו שמים בצד את כל המשקעים. בסוף מה שחשוב זה החברות והאנשים שאנחנו הכי אוהבים", הוא אמר לאחר האירוע. העיקר שהשלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully