וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בן אל תבורי והאקסית אורטל עמר חזרו להיות בקשר

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 11:29

אפשר להגיד הרבה על מערכת היחסים המורכבת בין בני הזוג לשעבר שהביאו לעולם ילד משותף, אך כעט יש אופטימיות לסולחה בין השניים

בן אל תבורי ואורטל עמר. אינסטגרם / קשת 12, עיבוד תמונה
בן אל תבורי ואורטל עמר/עיבוד תמונה, אינסטגרם / קשת 12

על ההיסטוריה של מערכת היחסים בין בן אל תבורי וגרושתו אורטל עמר אפשר לכתוב ערך בויקיפדיה. השניים יצאו תקופה, הביאו ילד יחד, לו קראו תו פרינס וממש כמה שבועות אחרי שנולד הם נפרדו. מאז היו לא מעט חיכוכים בינהם כולל דליפת ההקלטות הידועות לשמצה, אך נראה שהם כבר במקום אחר.

בסוף השבוע האירון התראיין תבורי בחדשות שישי והצליח לרגש לא מעט אנשים כשביקש סליחה ונראה שלא רק הציבור בבית קיבל את ההתנצלות אלא גם עמר עצמה.

גולשים ערניים במיוחד קלטו שמיד אחרי הכתבה עמר ותבורי החלו לעקוב אחד אחרי השנייה מחדש, מה שלא קרה מהיום הראשון בו השניים נפרדו לפני 6 שנים ואם זו לא תחילתה של ידידות מופלאה בשנת 2024 , אז וואלה סלבס לא יודעת ידידות מהי.

כזכור, לאחר שידור החשיפה, העלתה אם בנו של הזמר תמיכה פומבית: "אני שמחה לראות את הדרך שעברת. הייתה כתבה מקסימה, אמיתית ומדוייקת. אני מאחלת לך מכאן מול כולם שתפרח ותצליח. דרך השלום היא תמיד עדיפה על מלחמות. אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר. אני ותו אוהבים ותומכים בך".

המעקב של אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
המעקב של אורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם
המעקב של בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
המעקב של בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

אנשים נוספים הביעו תמיכה אחרי ששיתף בן אל גם בהטרדה המינית שעבר בצעירותו, כמו אביו שימי תבורי, שזעם לגלות על כך שמישהו פגע בבנו: "לא יודע מי זה ומעולם לא שמעתי מבן אל, אחרת הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה, דואג שישלח לכלא לכל חייו. אני לא מבין איך זה קרה לו ומי עולל לו כזה דבר. אני לא אירגע עד שאני אמצא את האנס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully