וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסכסוך הקשה בגירושים: ג'ני צרוואני ורוני מאנה עשו סולחה

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 10:33

מאבק הגירושים של רוני מאנה וג'ני צ'רוואני נגמרו לאחרונה אחרי ארבע שנים קשות וארוכות. עכשיו, הם עשו סולחה ואפילו בירכו אחד את השנייה

רוני מאנה וג'ני צ'ארווני. אינסטגרם, עיבוד תמונה
ג'ני צ'ארווני ורוני מאנה/עיבוד תמונה, אינסטגרם

את הגירושים הקשים בין איש העסקים רוני מאנה לדוגמנית ג'ני צ'ארווני סיכמה הדוגמנית בתחילת השנה האחרונה, אחרי ארבע שנים של מאבקים קשים ומכוערים בזמן שהיו פרודים אך לא הצליחו להגיע להסכמה כדי לחתום על הפרידה באופן רשמי ברבנות.

"זה היה קשה, אך כעת אני רואה את עצמי כניצחון. ניצחון של עמידות, זקיפות וגאווה - בעיקר גאווה נשית! חיכיתי 4 שנים לקבלת גט שנבנה על פי החוקים. המאבק הזה היה כמו רכיב בדרך הארוכה שלי. שנים של קרבות משפטיים, התנגדויות, וציפייה לגט שבסופם הגעתי אליו בשנת 2024", שיתפה בזמנו בחשבון האינסטגרם שלה. עכשיו, נראה שהשניים הצליחו להשאיר את המשקעים ביניהם מאחור למען שני הילדים המשותפים שלהם.

לכבוד יום הולדתו של מאנה, כתבה לו אשתו לשעבר ברכה קצת תמוהה אתמול (שבת) שנשמעה קצת כמו עקיצה: "בוקר טוב רוני מאנה! מזל טוב ליום הולדתך! אני מאחלת לך להיות בקבלה, בחמלה ובטיפת אור ואהבה שעוד נשארו בך ובלב שלך".

הסטורי של ג'ני צ'ארווני לרוני מאנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'ני צ'ארווני לרוני מאנה/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של רוני מאנה לג'ני צ'ארווני. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רוני מאנה לג'ני צ'ארווני/צילום מסך, אינסטגרם

"אתה בן אדם מיוחד במינו, חבר טוב, אבא הכי מפנק שיש (לפעמים מידי), גרוש מהסרטים והעיקר שמצאנו דרך לשים את הכעסים מאחורינו, ויצאנו לדרך משותפת כדי לתת דוגמה להורות הכי טובה שיש בעבור הנסיכות שלנו. האהבה שלהן היא ללא תנאי וכך זה ישאר לעד, כי אתה האבא של אמילי ואריאה", חתמה את המילים הלא יותר מידי חמימות.

בתגובה לברכה, הודה לה איש העסקים בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "תודה רבה לאמילי ואריאה, במיוחד לג'ני, שהצלחנו לשים את כל הדברים שעברנו וחבל שזה קרה, אבל החיים מלמדים אותנו להסתכל אחורה ולהבין את הטעויות, וקדימה בתקווה. אני אוהב אתכן", סיכם את הוקרת התודה שפרסם עם תמונה משפחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully