וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של טלי גוטליב על בנו של ראש אמ"ן לשעבר: "מת להתנגח בו"

9.10.2024 / 10:55

אורי חליוה, בנו של ראש אמ"ן לשעבר אהרון חליוה, תקף משתמשת טוויטר אלמונית. מי שהחזיר לו איום היה בנה של חברת הכנסת מעוררת המחלוקת

טלי גוטליב מתנאל גוטליב אהרון חליווה אורי חליווה. אינסטגרם / דובר צה"ל, עיבוד תמונה
טלי גוטליב מתנאל גוטליב אהרון חליווה אורי חליווה/עיבוד תמונה, אינסטגרם / דובר צה"ל

בחודשים האחרונים אנחנו רואים עלייה בתגובותיהם של "הילדים של..." ברשתות החברתיות על הנושאים הבוערים במדינה. אם מדובר בשובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שחשף לאחרונה את נתוני הפשיעה של המשטרה בחשבון הטיקטוק שלו, או בחלוץ התחום - הלוא הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מי שהצטרף למועדון השנוי במחלוקת הוא אורי חליוה, בנו של ראש אמ"ן לשעבר אהרון חליוה, שבתגובה לצייצנית אלמונית שביקרה את אביו, שלח לה הודעה תוקפנית: "היי מותק, אני לא מכיר אותך אבל התבוננתי בדברים המדהימים שכתבת בעמוד הפרטי שלך בטוויטר".

"כמה דברים, רושמים חליוה (מקווה בשבילך שזה לא נובע מדיסלקציה שרשמת את זה שגוי). אבא שלנו לא הלך להיות איש צבא כי יש שם כסף. תאמיני לי שלא הוא מממן את שהותה של אחותי בתואר השני שלה, שהתחילה ללמוד באוניברסיטה היוקרתית והטובה בעולם. אחותי ישבה ולמדה ימים ולילות כדי להתקבל, ועוד במלגה מלאה! (אל תקנאי שהיא מוכשרת, קנאה עושה קמטים)", עקץ חליוה הצעיר.

הציוץ של דניאל עמרם. X, צילום מסך
הציוץ של דניאל עמרם/צילום מסך, X

"דבר שלישי, גם היא, גם אני וגם שאר משפחתי באים להיות ילדיו וקרוביו של אבא שלנו, שנתן 38 שנים יותר ממך למדינה והלך אחרי האמת שלו ואחרי אהבת הארץ, שהוא עדיין כל כך אוהב. בנוגע לסבא שלי, אני בכלל לא אתעסק איתך על זה, כי את לא מבינה כלום מהחיים שלך וטמטום זאת הפרעה, אבל מזל שהיא שלך ולא שלי", הוסיף תוך שהוא מוסיף סמיילי.

"אני לא נוהג לרשום הודעות כאלה, אבל כאב לי באופן אישי תשומת הלב שחיפשת מהעוקבים שלך בטוויטר - בן הזוג שלך לא חיבק אותך מספיק? חסרה לך תשומת לב? קיבלת את שלי, את בן אדם די מסכן. הדבר היחיד שמעודד אותי הוא שיש לך תקווה שייצא ממך משהו, זה שאת לא מספיק מטומטמת וגם מבינה שהממשלה הזאת צריכה לעוף מפה, ויפה שעה אחת קודם. המשך שבוע נהדר", חתם חליוה ג'וניור.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הציוץ של מתנאל גוטליב. X, צילום מסך
הציוץ של מתנאל גוטליב/צילום מסך, X

בעקבות פרסום ההודעה על ידי דניאל עמרם, גם מתנאל גוטליב, בנה של חברת הכנסת טלי גוטליב, הגיב לנושא, וכתב: "אני מת להתנגח איתו, מבן של כבן של. מתתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully