וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שחיילים נהרגו: יאיר נתניהו הצטלם במכון והבעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 20:09

נראה שליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יש המון זמן פנוי במיאמי, שם הוא מתגורר. היו כאלה שלא בחלו וניצלו את חלון ההזדמנויות כדי לרמוז דבר או שניים. וואלה סלבס דיסקרטית

הפוסט של יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שיאיר נתניהו, בנם הבכור של ביבי ושרה, עזב שוב את ישראל למיאמי מלווה בסוללת מאבטחים (הממומנים מהכיס של כולנו, כן?), לא הרבה אחרי פרוץ המלחמה, לאור הביקורת הציבורית, הוא הגיח לביקור של מספר שבועות בישראל.

אתמול, בזמן שמדינה שלמה כאבה לאחר שהותר לפרסום כי שמונה מלוחמי צה"ל נהרגו ברפיח, הביע יאיר את דעתו (כהרגלו) ברשתות החברתיות. הוא כינה בין היתר את יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ "מלך הקונספציה", ועל הדרך גם הביע את דעתו על הרמטכ"ל וראש אמ"ן, וכינה אותם: "כישלונות קטלניים", וכל זה כשהוא הרחק מאיזור האש, אי שם במיאמי.

אם זה לא הספיק לכם, אז נתניהו ג'וניור, שכנראה מתאים עצמו ליעד החם שעטור בחופים מדהימים, העלה אתמול תמונה של עצמו מחדר הכושר. קראתם נכון - בזמן שמשפחות מתבשרות על כך שיקירהם נהרגו ובזמן שהצפון והדרום מותקפים, יאיר מצא לנכון להעלות תמונה שלו יושב על ספסל האימון בחדר כושר ומתגאה בזרועותיו החטובות, עליהן עבד בחודשים האחרונים.

הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם
הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

אבל שרירים לחוד ואומץ לחוד - יאיר ידע כי הפוסט שהעלה לאינסטגרם, כמו יתר הפוסטים שהוא מעלה לרשתות החברתיות שלו, יגרור תגובות זועמות ועל כן הוא סגר אותו לתגובות, כמו כל פוסט אחר שהוא מעלה.

אבל חדי העין לא היססו, במיוחד חברי הקהילה הגאה, שהציפו את הפיד באותה תמונה שהעלה יאיר מחדר הכושר. אחד הסטוריז שצדו את העיניים הכחולות של וואלה סלבס, הוא הסטורי המצורף, שם כתבו: "הם בעזה והיא במכון. אולי היא מתאמנת לקראת הכניסה לעזה?", בסטורי אחר נכתב: "מה באזניות? עופרה חזה, עופרה ניסים או אסתר עופרים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully