וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כמו אחיו יוני ז"ל: ראש הממשלה נתניהו מותקף ע"י הסלבס

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 12:40

כוכבי הביצה מגיבים הבוקר בזעם בעקבות חילוץ גופותיהם של ששת חטופים, ותוקפים את הממשלה והעומד בראשה. אסי עזר: "ביבי ויתר על כולם, והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה". רותם סלע: "ממשלת ישראל מפרה את החוזה הבסיסי ביותר". אורנה בנאי: "ממשלת מוות"

ביבי נתניהו ואחיו יוני. פייסבוק, צילום מסך
"לא דומים". בנימין נתניהו ואחיו יוני/צילום מסך, פייסבוק

כוכבים רבים מהביצה המקומית משתפים הבוקר בתחושות הקשות ובכעס, נוכח הידיעה על הירצחם של שישה חטופים בשבי החמאס במנהרות בעזה. בנוסף, הם תוקפים את הממשלה ואת העומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, האחראים לטענתם למציאות הנוכחית. בפוסט ויראלי המפורסם ברשת, נערכת השוואה בין נתניהו לבין אחיו, יוני, שנהרג במהלך מבצע אנטבה בעת שפעל לשחרור בני ערובה. בעקבות מותו הוענק למבצע השם "מבצע יונתן".

"כל מי שנוהג את המדינה צריך ללכת הביתה", כתב רן דנקר. "שרים, חברי כנסת. קבינט לא קבינט. כולם צריכים ללכת הביתה ואנחנו צריכים לבחור מחדש. אתם לא מייצגים אותנו, הרסתם אותנו".

רותם סלע כתבה: "ממשלת ישראל מפרה את החוזה הבסיסי ביותר בין המדינה לאזרחיה, ומפקירה את האחים והאחיות שלנו בשבי חמאס. זוהי החובה המוסרית של כולנו, להילחם על החיים של מי שעדיין בשבי. בואו נעמוד לצד משפחות החטופים. בואו נראה שאכפת לנו. בואו נילחם על המדינה הזו. אין לנו אחרת".

רותם סלע על הירצחם של ששת החטופות. אינסטגרם, צילום מסך
"בואו נילחם על המדינה הזו". רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם
אסי עזר על הירצחם של ששת החטופים בשבי חמאס. אינסטגרם, צילום מסך
"ביבי ויתר על כולם". אסי עזר/צילום מסך, אינסטגרם

אסי עזר התייחס גם הוא לאירוע הקשה: "מחיר ההפקרה וההתמהמהות. מחיר הניצחון המוחלט. מחיר ציר פילדלפי. כבר אין טעם לכתוב 'עסקה עכשיו'. די, על מי אנחנו עובדים? הממשלה הזו ויתרה על כולם. ביבי ויתר על כולם, והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה. עוד ועוד כותרות כמו זו לפנינו. עד שיותר לא יהיה על מי לכתוב".

יהודה לוי: "זה כמו סימנים מכאיבים וברורים מהיקום כדי שנתעורר ממשחק הדמים הזה, מהאדישות והייאוש שפקד את כולנו. עכשיו זה הזמן לעשות תפנית ושינוי חזק, כי ככה זה לא יכול להמשיך יותר. העתיד בידיים שלנו, של האזרחים. צאו לרחובות!".

אורנה בנאי תוקפת את הממשלה. אינסטגרם, צילום מסך
"ממשלת מוות". אורנה בנאי/צילום מסך, אינסטגרם
הראל סקעת תוקף את הממשלה. אינסטגרם, צילום מסך
"אסור לפחד מכל הרעל מסביב". הראל סקעת/צילום מסך, אינסטגרם

"לפני שמונה חודשים בבוקר יום שישי עמדנו שם קרוב מאוד לעזה, חבורה של נשים, וצרחנו את נשמתינו כדי שהממשלה האכזרית הזאת תדאג לשחרר את האחיות ואת האחים שלנו. כבר אז הרגשנו שזה מאוחר מדי", כתבה אורנה בנאי. "הצרחות שלנו פילחו את הלב. למי שיש לו לב.. הזעקות לא עזרו, הוא ממשיך להפקיר אותם. הם ממשיכים למות שם בעינויים. ממשלת מוות".

הראל סקעת כתב: "הם יכלו להיות בבית. הם היו צריכים להיות כבר בבית. אלו שכותבים את תסריט האימה שאנחנו חיים פה כבר שנה צריכים ללכת הביתה! אי אפשר להמשיך ככה. אסור לפחד מכל הרעל מסביב, הוא לא מייצג את העם המדהים שיש פה שרוצה לחיות יחד. שרוצה לחיות. חייב להאמין שיש עוד תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully