וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נשארה חייבת: מה גרם לג'קי אזולאי להתעצבן על אחד מעוקביה?

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 14:50

כוכבת הריאליטי רגילה לחטוף לא מעט תגובות לא קלות ברשת, אבל כנראה שתגובה אחת הייתה יותר מדי עבורה - והיא החליטה לפרסם אותה באינסטגרם שלה. אך אל דאגה, בסופו של דבר הצדדים השלימו: "הוא אמר שזה היה ברגע בלי מחשבה"

ג'קי אזולאי. מערכת וואלה!, באדיבות המצולמים
ג'קי אזולאי/באדיבות המצולמים, מערכת וואלה!

כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי החלה את דרכה בביצה כבחורה נשואה ודתייה, אך עם השנים הדברים השתנו, וכיום היא כבר גרושה - אבל את האמונה היא השאירה, גם אם היא החליפה את הבגדים הצנועים בבגדים "חילוניים", מה שגרם לאורך השנים לכך שלא מעט טוקבקיסטים תקפו אותה על ההחלטה.

בשבוע שעבר אזולאי יצאה למסיבה עם חברה הטוב, מדריך הטניס ויוצא "המירוץ למיליון" שחר אלבז, שכזכור יצא לאחרונה מהארון - וגם כאן התגובות לא איחרו להגיע, אחת מהן הייתה של מגיב בשם שרון, שכתב תגובה שהצליחה להטריף את אזולאי, שלא נשארה חייבת מצדה.

"היה צפוי. הייתה בתוך הדתייה הזאת מישהי שבהתחלה רצתה לטרוף את העולם החילוני. יבוא יום ואת תצטערי על זה, מבטיח לך, והאמת שישראל כבר לא שם ובלי ניתוחים נראה יותר טוב ממך", כתב אותו מגיב. אזולאי עשתה לתגובה צילום מסך, והגיבה בעצמה: "זה שרון בידני, מתווך במקצועו, שלפי מה שאני רואה הוא גם אבא לילדה מקסימה, וככה הוא החליט לפתוח את השנה החדשה. אל תהיו שרון".

סטורי של ג'קי אזולאי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - jekiazulay, צילום מסך
איזה ריב. הסטורי של אזולאי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - jekiazulay

לא עבר זמן מאותו סטורי, אותו אזולאי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 165 אלף עוקבים, צילום מסך של הודעה של אותו מגיב, שבה הוא כתב לה שהוא מתנצל על דבריו, תוך שהוא מבקש סליחה רגע לפני יום כיפור.

גם כאן אזולאי העלתה צילום מסך מהשיחה, אך עם ספין: "מעדכנת ששרון התנצל מעומק ליבו. תהיו שרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטורי של ג'קי אזולאי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - jekiazulay, צילום מסך
העיקר שהשלימו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - jekiazulay

ג'קי, מה גרם לך לעשות את זה?
"אני בדרך כלל לא נוהגת לעשות את מה שעשיתי אתמול, אני רואה תגובות וכואבת בשקט, אבל אתמול זה היה חריג. זה היה מיד איך שיצא החג וזה הכעיס אותי שזה מה שיש לאנשים להגיד איך שמתחילה שנה. חשוב לי להגיד שהוא התנצל עד עמקי נשמתו, הבין שטעה ואמר שזה היה ברגע בלי מחשבה".

היא הוסיפה: "מלא אנשים כותבים דברים לא יפים אבל מעטים האנשים שיודעים להתנצל, ואני חושבת שזה מעשה גדול מבחינתו. אני סולחת מראש תמיד גם למי שלא מתנצל, כי אני מבינה שבסוף אנשים שכותבים דברים רעים אז רע להם, ושאין לזה קשר אליי. שתהיה לנו שנה טובה ומלאה באהבת חינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully