וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי אזולאי יוצאת להגנת שרה נתניהו: "למה לכולם מותר ולה לא?"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 20:54

הרשתות החברתיות עדיין מתקשות להתגבר על פדיחת הפוטושופ של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. מול כל הסערה, יוצאת הריאליטי ג'קי אזולאי באה לעזרת חברה

ג'קי אזולאי שרה נתניהו. פלאש 90 אינסטגרם, עיבוד תמונה
שרה נתניהו ג'קי אזולאי/עיבוד תמונה, פלאש 90 אינסטגרם
הסטורי של ג'קי אזולאי. אינסטגרם, צילום מסך
ג'קי אזולאי מגנה על שרה נתניהו בסטורי/צילום מסך, אינסטגרם

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הצליחה להסעיר את הגולשים ברחבי הרשתות החברתיות בערב חג הפסח הראשון (שלישי) אחרי שהעלתה תמונה מרוטשת להחריד לחשבון האינסטגרם שלה. כזכור, מהר מאוד נמצאה הגרסה המקורית מאותו הערב והפכה לקולאז' ויראלי.

אמנם כבר עברו להם כמה ימים אך התמונה ממשיכה להיות מופצת והבדיחות עליה לא מפסיקות לזרום. מי שדווקא החליטה לצאת להגנתה של אשת ראש הממשלה, לעומת כל השאר, הייתה יוצאת הריאליטי ג'קי אזולאי: "למה לכולם מותר ולה לא? מסעיר את הרשת וואו", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"היא גם אישה וגם לה מותר לעשות מה שעושה לה טוב! שרה דברי איתי אני אשלח לך כמה פילטרים נדירים עושים לפני וואו. איף כמה שנאת חינם יש בעם הזה", חתמה את דבריה בטון זועם ומתוסכל.

ג'קי, גם את מרטשת את התמונות שלך? את לא חושבת שזה עלול לגרום לאפקט הפוך?

"כולם נוהגים לסדר, לרטש ולהשתמש באפליקציות פושושופ, בוא לא נתייפף", מסרה יוצאת הריאליטי לוואלה סלבס והוסיפה: "אף אחד לא נולד כמו שהוא נראה באינסטגרם וגם לה מותר. כן, גם לשרה נתניהו מותר לעשות מה שבא לה, אם זה נראה לא הגיוני? נכון, אבל לאט לאט היא תלמד, תסמכו עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully