וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנהגת בפריצות": ג'קי אזולאי נצמדה לבחור וחטפה מהגולשים

25.9.2024 / 9:06

כוכבת הריאליטי נצמדה במסיבה לבחור החדש שנכנס לביצה, אך מי שלא היו מרוצים היו העוקבים שתקפו: "איבדה את זה לגמרי"

@jekiazulay כשרצית להתחתן איתו אבל וויתרת כדי שהוא יהיה החבר הכי טוב שלך ❤️❤️❤️ #foryou #viral #loveyou @#friends #fyp ♬ Anchor Point - Ahmed Spins

ראינו לא מעט גלגולים שעברה יוצאת הריאליטי ג'קי אזולאי, בין אם זה בתור אישה נשואה, קרובה לדת, או רווקה שנהנת מהחופש שלה. לאחרונה אפשר לראות אותה יותר ויותר מבלה עם מתמודד "המירוץ למיליון", שרק לאחרונה נכנס לביצה, שחר אלבז.

על אף שהיינו רוצים לראות זוג כל כך פוטוגני, אלבז הוא מאמן הטניס של אזולאי בלבד וגם יצא לפני כמה חודשים מהארון, אז רומן מן הסתם - לא יהיה פה.

למרות זאת, נראה שיש מספר גולשים שלא מודעים לעובדות ולאחר שאזולאי העלתה סרטון יחד עם אלבז לחשבון הטיקטוק שלה, בו רקדו בצמוד אחד לשנייה, העוקבים החליטו לתקוף: "שתעבוד בדואר כל יום מחליפה בול", כתב אחד מהם.

תגובות נוספות שבלטו היו: "שלוחילנד", "מה קרה לצדיקה מבית שמש, או שימוש...", "איפה הצניעות", "מתנהגת בפריצות", ואפילו תגובה נוספת: "איבדה את זה לגמרי השם ישמור", לה השיבה יוצאת הריאליטי בציניות: "את יכולה לעזור לי לחפש פליז".

התגובות לג'קי אזולאי. טיקטוק, צילום מסך
התגובות לג'קי אזולאי/צילום מסך, טיקטוק
התגובות לג'קי אזולאי. טיקטוק, צילום מסך
התגובות לג'קי אזולאי/צילום מסך, טיקטוק

מנגד, היו מי שיצאו להגנתה: "וואי איזה תגובות! גועל! מי אמר שצריך להיות סולידי, צנוע או דתי כדי לחיות נכון? בן אדם חייב! לעשות מה שגורם לו להיות מאושר ולהיפתח בדרך שלו. ג'קי נראית טיל, מצליחה, אמא מהממת. די לקנאה ולרוע", הטיחה גולשת מפרגנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully