וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי בקרע נוסף: הזמר והמיליארדר ברנדון קורף בסכסוך

1.10.2024 / 12:19

לפי מקורבים לשניים, תבורי לא אהב את העובדה שקורף "בחר צד", וזאת למרות שהוא ולוי מכירים כבר מספר שנים, עוד לפני החיבור ביניהם. מסתבר שהזמר לא התחבר לרעיון, ובין השניים היה פיצוץ של ממש. פרסום ראשון

בן אל תבורי ברנדון קורף. Matt Winkelmeyer, GettyImages
תבורי וקורף (ארכיון)/GettyImages, Matt Winkelmeyer

ביף חדש בביצה: בן אל תבורי חווה לא מעט פרידות בתקופה האחרונה - זה התחיל כשהוא ודני לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן, נפרדו אחרי שנתיים וחצי של זוגיות, המשיך בפרידה מאשת יחסי הציבור שלו - וכפי כשבישרנו לכם השבוע לראשונה, פרידה גם ממנהלו האישי.

מי שיצא לו לבלות בשנים האחרונות בתל אביב יכול היה לראות לא מעט פעמים את תבורי מסתובב עם המיליארדר ברנדון קורף, שזכור לכולנו כאקס המיתולוגי של יעל שלביה, שנראה לאחרונה מבלה עם מגישת החדשות אלמז מנגיסטו. אם לא יצא לכם לראות את השניים יחד במסעדות ובברים, אז כנראה שזה כבר לא יקרה.

המפגש החברתי המפתיע. אינסטגרם, צילום מסך
קורף עם מנגיסטו, לוי ועוד, בשבוע שעבר/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה סלבס נודע כי בין השניים עבר ברדלס שחור, שכן תבורי פחות אהב את העובדה שחברו הטוב נמצא בקשר עם האקסית שלו, איתה הוא נמצא בסכסוך, וזאת למרות שהם מכירים כבר מספר שנים. לפי מקורבים של השניים, היה ביניהם פיצוץ שהגיע עד להסרת עוקב אחד מהשני ברשתות החברתיות - ואתם כבר יודעים לבד מה זה אומר ב-2024.

מקורות המקורבים לקורף מספרים כי הוא תמיד תמך בתבורי בתקופות הקשות שהיו לו, ובמיוחד בחודשים האחרונים. לאחר שהוא ולוי נפרדו, קורף לא לקח צד בפרידה, אבל המקורבים מספרים כי בן אל לא אהב לראות שברנדון ממשיך להיות מיודד עם דני, מה שגרם לו להתנהג בצורה שלא כיבדה את החברות ביניהם, כולל האשמות כאלה ואחרות. ברנדון, שלא אהב את ההתנהלות של בן אל, החליט לקחת צעד אחורה ולנתק איתו את הקשר.

מתבורי ומקורף לא נמסרה תגובה עד לרגע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully