וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן מלחמה: המגישה אלמז מנגיסטו חוגגת עם האקס של יעל שלביה

25.9.2024 / 9:00

נראה שהגיע זמנו של הדור הקודם לפנות מקום, כי היפים והנכונים החדשים נכנסו לתמונה. אז מה עשו עדן פינס, אלמז מנגיסטו, דני לוי וברנדון קורף ביחד?

המפגש החברתי המפתיע. אינסטגרם, צילום מסך
המפגש החברתי המפתיע/צילום מסך, אינסטגרם

עבר לא מעט זמן מאז שקיבלנו פה בארץ חבורה נוצצת ומצליחה, של אנשים מתחומים מגוונים כל כך, אך זה הרגע הנה באה השעה ולפני שתתבלבלו מול כל הפרצופים היפים שנמצאים בתמונה אחת, תנו רגע לוואלה סלבס לעשות לכם קצת סדר.

בתמונה נמצאים דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן שאיחדה כוחות יחד עם המיליארדר ברנדון קורף, עם סוכן השחקנים הישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס ומייצג בין היתר את נייט בוזוליץ' ואת גרג סולקין, תומר שמולביץ.

יחד איתם נמצאות הדוגמנית עדן פינס, המשפיענית אלין כהן, מגישת חדשות 12 אלמז מנגיסטו ויוצאת "האח הגדול" ירדן אדרי. בבילוי עצמו אפשר היה לצפות בסטורי שהעלתה אדרי לחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה: "נראה לי שהיה ערב בנות כיף אתמול, אסקפיזם במיטבו".

המפגש החברתי המפתיע. אינסטגרם, צילום מסך
ערב בנות/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, רק לאחרונה התחזקו השמועות על מערכת יחסים פוטנציאלית בין קורף למנגיסטו, אך מקורבים לשניים מתעקשים שהשניים חברים טובים בלבד. למי שלא יודע, המיליארדר מכר לפני לא הרבה זמן את המניות שלו בתאגיד התקשורת הענק "פאראמונט", שבבעלות המשפחה שלו - תמורת שמונה מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully