וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקבת תקפה את דניאל גרינברג: "יקרנית" - זה מה שהיא ענתה לה

30.9.2024 / 9:50

המשפיענית, שהיא גם הבעלים של חברת הלבשה לבגדי ילדים, שוחחה עם אחת מהעוקבות שלה, שלא יכולה להרשות לעצמה מוצר שמחירו יותר מ-600 שקלים - ולא שכחה את הפאסיב-אגרסיב המסורתי: "מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר"

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

המשפיענית ובעלת חברת ההלבשה לילדים דניאל גרינברג התכתבה עם אחת מהעוקבות/לקוחות שלה, שהופתעה מהמחירים: "620 שקלים לתיק מחשב. מי מת, מה קרה?", פתחה העוקבת את השיחה של השתיים עם שאלה באמת טובה.

גרינברג השיבה לה: "את לא חייבת לקנות, יפה שלי". הלקוחה הפוטנציאלית לא נשארה חייבת: "ברור שאני לא חייבת, אבל מחיר נגיש לפחות", ביקשה.

"נגיש למי? חיים, מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר. כשבעל עסק מייצר מוצר ברמה גבוהה, יש לזה תג מחיר", עקצה אותה המשפיענית. על אף ההעלבה, אותה עוקבת דווקא בחרה להראות את "הלחי השנייה", והגיבה בצורה בוגרת: "אני באמת מעריכה את העבודה הקשה והיצירתיות שהשקעת בתיק. עם זאת, חשוב לזכור שיש גם צד של קהל לקוחות לקחת בחשבון".

1. השיחה של דניאל גרינברג עם העוקבת. אינסטגרם, צילום מסך
1. השיחה של דניאל גרינברג עם העוקבת/צילום מסך, אינסטגרם
2. השיחה של דניאל גרינברג עם העוקבת. אינסטגרם, צילום מסך
2. השיחה של דניאל גרינברג עם העוקבת/צילום מסך, אינסטגרם

"620 שקלים זה מחיר גבוה מאוד לתיק מחשב, גם אם הוא איכותי. אולי גם כדאי לקחת בחשבון שהמותג שלך קטן ופרטי. זה לא מצדיק תמחור כאילו זה מותג יוקרה, ואולי כדאי לך לשקול מחיר יותר תחרותי", כתבה. "הכי קל להגיד 'אם לא נגיש לך, אז למישהי אחרת כן'. הכי קל להגיד 'אל תקני', במקום להקשיב לפידבק אמיתי. היה מצופה ממך להבין ולהתחשב במצב יוקר המחיה".

המוכרנית כמובן נשארה בשלה, והוסיפה את הפאסיב-אגרסיב הקבוע שלה כדובדבן שבקצפת: "מאמוש, כנראה שלא הבנת את הנקודה. התיקים כבר סולד אאוט, זאת אומרת שיש מי שהמחיר הזה כשהשקעה חד-פעמית לא כזה יקר. ולכן, כל אדם ירכוש מה שנוח לרוחו ולכיסו. יש מחיר של מוצר, ויש את החלטת הלקוח האם לרכוש או לא. זה הכל. מצטערת שזה יקר לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully