וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג ואחותה בכאסח? "היא תפסה את הצד של אייל גולן"

16.9.2024 / 16:38

את קארין גרינברג ראינו חוגגות יחד עם הבייביסטר לשעבר של אחיינה בהופעה של האקס של אחותה, אייל גולן. האם האחות המורדת ממשיכה להוסיף אש למדורה? "סלט מיותר"

אייל גולן דניאל גרינברג, קארין גרינברג. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
אייל גולן דניאל גרינברג, קארין גרינברג/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

המשפיענית דניאל גרינברג נכנסה לדרמה נוספת אחרי שפיטרה בתחילת החודש האחרון את מי שהייתה המטפלת של הילדים המשותפים שלה ושל הזמר אייל גולן, מאיה זיו. הסכסוך בין שתיהן הפך מיד ציבורי, וגרינברג טענה קבל עם ואינסטגרם שהיא לא קיבלה דיווח על אירוע חשוב של הילדים - ולכן פיטרה את זיו.

למרות הפיטורים, המטפלת לשעבר המשיכה לככב בחיינו מכיוון שגולן והיא נשארו בקשר. מי שנכנסה לאירוע גם היא הייתה קארין גרינברג, אחותה של דניאל, שפרסמה סטורי עם זיו מהופעתו של הזמר באמפי קיסריה - והצליחה לייצר סערה תקשורתית.

בצעד שנוי במחלוקת נוסף, קארין העלתה אתמול (ראשון) קידום לרשת מכוני הכושר החדשה של גולן, אך זאת טענה שהסיבה בעקבותיה שיתפה את הפרסום היא כי בעלה עובד ב"ליאם הפקות", החברה שבבעלות הזמר.

הסטורי של קארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של קארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוד דאגה להרים לבוס שלה (לשעבר?) היא זיו, שפרגנה גם היא לשיעור הניסיון שרשת המכונים מאפשרת - וגם הבטיחה לחזור לשיעור נוסף.

מקארין גרינברג נמסר: "התחלתי להתאמן שם לפני כשלושה חודשים, ואחרי הפרסום שלי באו הרבה לקוחות. אחד השותפים, אלקנה, הציע לי לעבוד ברשת - הצעה שלא הגיעה בכלל דרך אייל. הכניסה של אייל לעסק פורסמה כחודש אחרי שהתחלתי להתאמן שם".

היא הוסיפה: "בנוגע לדניאל, היא ממש פרגנה לי על זה, זה לא הפריע לה בכלל - התקשורת עשתה פה את כל הסלט המיותר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully