וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוהבת בי קשות": אור והדר מ"האח הגדול" בצעד רומנטי | צפו

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 17:06

למרות שחלף כשבוע מאז שיצאו מהבית, נראה שהזוכה הטרי השלים עם הפיינליסטית, איתה הוא רב לא מעט בעונה האחרונה. ולמרות זאת, היא לא הגיעה אל חגיגות הניצחון שלו - מה זה בעצם אומר?

הדר שירי ואור בן דוד מ"האח הגדול" מדברים בפייסטיים/צילום מסך מתוך אינסטגרם - orbendaviid

זה אמנם מרגיש כמו משהו שהתרחש כבר לפני נצח נצחים, אבל רק שבוע (וקצת) עבר מאז שאור בן דוד זכה בעונה האחרונה של "האח הגדול".

למרות הזמן שחלף, נראה כי בן דוד שומר על קשר, גם אם רק ברמה מסוימת, עם הדר שירי, שהגיעה אל המקום הרביעי בגמר הגדול של תוכנית הריאליטי. בסטורי שפרסם שלשום (שישי) בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 130 אלף עוקבים, הוא שיתף סרטון שבו הוא נראה משוחח עם הדר בצורה קרובה במיוחד, וזאת למרות שלאורך העונה השניים רבו לא פעם ולא פעמיים, ובווליום גבוה במיוחד, אם תרצו לחדד.

אור בן דוד זוכה בגמר "האח הגדול". מיכה לובטון,
שולם-שולם לעולם? בן דוד לאחר זכייתו ב"האח הגדול"/מיכה לובטון

"תגידי את האמת, כמה התגעגעת אליי?", הוא נראה שואל אותה. "הא, עד שקיבלתי חופשה, אמאל'ה. בוא נגיד שעוד לא הספקתי להתגעגע, אהוב", היא השיבה לו. על כך, בן דוד הגיב: "אני חסר לך, אני מרגיש את זה". שירי ענתה לו: "איך אתה מרגיש את זה בדיוק, דרך המסך?". בתגובה, בן דוד אמר "אני רואה על הפנים שלך, בתור אחת שנתנה לי ברקס", ועל זה הדר השיבה עם עקיצה: "וואחד ברקס, דפקת את הראש בשמשה, אהוב", כשברקע נשמע בן דוד צוחק.

למרות שהסרטון, שאליו בן דוד הוסיף את הכיתוב "היא בהכחשה אבל מאוהבת בי קשות", מראה כי יש מצב שהשניים התפייסו מאז יצאו מבית "האח הגדול", הדר לא הגיעה אל חגיגות הזכייה של בן דוד שהתקיימו אמש ב"קאסה מורה" ברחובות, שכזכור נדחו ביומיים בעקבות ההסלמה הביטחונית.

בעוד רוב חבריו לעונה של בן דוד הוזמנו להצטרף לחגיגות שלו, לא כולם הגיעו הצטרפו אליו - אך מי שכן היו שם היו די.ג'יי. שארפ, חיים טויטו, אורית טנג'י, מיכל מושיוב, עינב שרי, ברק מדר, איתי לוי (שבן דוד משמש כנגן הדרבוקה שלו) ועוד. הדר, כאמור, לא הגיעה לאירוע - אז האם אכן יש בין השניים סולחה? ימים יגידו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully