וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל נסראללה: זוכה "האח הגדול" אור בן דוד נאלץ לדחות

25.9.2024 / 17:06

הזוכה הטרי של "האח הגדול" היה אמור לחגוג את ניצחונו בתוכנית הריאליטי, אך בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני והירי מלבנון לעבר המרכז, האירוע נדחה למועד אחר. מתי בדיוק הוא יתקיים ומה יעשו רוכשי הכרטיסים? כל הפרטים

האח הגדול אור בן דוד. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול אור בן דוד/צילום מסך, רשת 13

רק בערב שבת האחרון אור בן דוד הוכתר כמנצח של העונה האחרונה של "האח הגדול", ומה זה אם לא סיבה לחגיגה? זוכה תוכנית הריאליטי היה אמור לחגוג הערב (רביעי) את הניצחון שלו (וגם את מיליון השקלים שזכה בהם), אבל בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני - הוא נאלץ לדחות את החגיגה.

האירוע היה אמור להתקיים ב"קאסה מורה" שברחובות, אבל למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה היו תוכניות אחרות (שהשפיעו גם על נועה קירל, שדחתה את הופעתה בפארק הירקון), ובשל הירי שבוצע הבוקר לעבר אזור המרכז, בן דוד החליט לדחות את האירוע, שכעת יתקיים באותו המקום - אך במוצאי שבת, שבוע בדיוק לאחר הזכייה שלו.

סטורי על דחיית מסיבת הניצחון של אור בן דוד. צילום מסך מתוך אינסטגרם - guykeridosmizrahi, צילום מסך
נתראה במוצ"ש. הודעת הדחייה של המסיבה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - guykeridosmizrahi

בסטורי שגיא "קרידוס" מזרחי, מנהל "צבא האמת" של בן דוד, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא מסר לרוכשי הכרטיסים כי אלה יהיו תקפים גם למועד החדש של מסיבת הניצחון.

אז עד שבן דוד יוכל לחגוג כמו שצריך את הזכייה שלו, הוא כבר הספיק אמש לקבל עוד רגע מ-15 דקות התהילה שלו, כשעלה לנגן על דרבוקה יחד עם אייל גולן, כשזה הופיע בירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully