וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר גמר "האח הגדול": נועם מדר עודכן שבן דודו נפל בעזה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 12:38

פיינליסט העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי קיבל את הבשורה הקשה מיד לאחר שיצא מהבית, ולא שב להמשך שידור הגמר. בסטורי שפרסם, הוא כתב: "היית ילד מיוחד ואמיץ, גאה להיות בן דוד שלך". צפו

ברק מדר מעדכן על אחיו, נועם, אחרי גמר "האח הגדול"/צילום מסך מתוך אינסטגרם - barak_madar

רבים מצופי גמר "האח הגדול" ששודר אמש (שבת), שבו, למקרה ופספסתם, ניצח אור בן דוד, חיכו לדעת מה יהיה על נועם מדר, הפיינליסט שבן דודו סמ"ר עמית באכרי ז"ל נהרג נפל בשבוע שעבר ברצועת עזה.

ברק, אחיו התאום של נועם שהשתתף גם הוא באותה עונה, עדכן זמן קצר לאחר שאחיו יצא מהבית כשהגיע למקום החמישי והמכובד, על כך שבני משפחתו היו אלו שעדכנו את נועם על האובדן הקשה. הוא שיתף באינסטגרם תמונה של אחיו מחוץ לבית, וכתב: "חברים, נועם מעכל את כל היציאה מהבית. כמובן שסיפרנו לו על האובדן של המשפחה, אז תודה רבה לכל מי שדאג. אנחנו עוטפים ומחבקים אותו בלי סוף".

נועם מדר לאחר שהודח מבית "האח הגדול". צילום מסך מתוך אינסטגרם - barak_madar, צילום מסך
הסטורי של ברק/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - barak_madar

בווידאו שפרסם בסטורי שלו, הוא הוסיף על כך שהוא נשאל על ידי עוקביו מדוע השניים נעדרו מהמשך שידורי הגמר, ואמר כי הדבר נעשה אחרי שאחיו קיבל את הבשורה - דבר שקרה כמעט מיד אחרי שירד במדרגות. "החלטנו לא להחזיר אותו לבמה ולכל האנשים, לתת לו רגע לעכל ולהיות עם המשפחה, ולקחנו אותו הביתה", אמר. הוא ביקש להוסיף: "תודה לכל מי שדאג, רק בשורות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטורי של נועם מדר על בן דודו שנפל בעזה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - noam_madar_, צילום מסך
הסטורי של נועם/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - noam_madar_

בסופו של דבר, גם נועם פרסם סטורי הנוגע לבן דודו. על רקע תמונה של עמדת זיכרון לזכרו של בן דודו, הוא כתב: "עמית בן דוד שלי היקר, אתמול בישרו לי את הבשורה המצערת על נפילתך בקרב. היית ילד מיוחד ואמיץ. אני גאה להיות בן דוד שלך. לא אשכח אותך לעולם. יהי זכרך ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully