וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודחת "האח הגדול" בהערה דוחה לדייר שבן דודו נהרג בעזה

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 21:51

מודחת "האח הגדול" אורית טנג'י גילתה את נפילת בן דודו של חברה לעונה נועם מדר בעזה, אך למרות המצב המורכב יצאה בעקיצה חסרת טעם כלפיו

נועם מדר אורית טנג'י. רן יחזקאל / רשת 13, עיבוד תמונה
נועם מדר אורית טנג'י/עיבוד תמונה, רן יחזקאל / רשת 13

יחד עם ההודעה הקשה על נפילתם של שלושת הלוחמים והפרמדיקית בקרב, וואלה סלבס דיווחה לכם על הקשר בין דייר "האח הגדול" נועם מדר לבין סמ"ר עמית באכרי ז"ל, שנפל בעזה מפיצוץ מטען חבלה ברפיח.

המשפחה בחרה שלא לספר לנועם על נפילת בן דודו ולתת לו לסיים את החוויה בבית האח כאילו לא קרה דבר - עד שיצא מהבית. על אף הרגישות הבסיסית שיש להפגין במצבים שכאלה, לא נראה שאלה כוחות שקיימים אצל המודחת אורית טנג'י.

התגובה של אורית טנג'י. פייסבוק, צילום מסך
התגובה של אורית טנג'י/צילום מסך, פייסבוק

בתגובה שפרסמה בפייסבוק כתבה על הנושא הכאוב שהוא פצע פתוח וטרי: "‏יש לו משפחה היא מחליטה. ‏אם הוא לא יצא, אז זה אומר שהמשפחה מעוניינת שהוא ישאר, ‏או שהוא יודע והחליט להישאר. ‏הבעיה הוא לא יזכה, אור ‏הוא הזוכה של העונה".

כמובן שהגולשים לא עברו על הדברים המלאים בחוסר רגישות בשתיקה ומיד תקפו עם תגובות כמו: "אישה טיפשה מה שחשוב לך עכשיו זה אור. תתביישי לך", ועוד.

מאורית טנג'י נמסר בתגובה בלעדית לוואלה סלבס: "לא לכלכתי על משפחת מדר ובכל אופן ברצוני להתנצל אם הם נפגעו מדברי. עם זאת חשוב לי לציין, לא הייתה שום אמירה נגד חיילי וחללי צה"ל. לצערי דברים יצאו מהקשרם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully