וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול" ספד לבן דודו- וקיבל חיזוק ממקום לא צפוי

19.9.2024 / 19:39

בזמן שנועם מדר מעביר את ימיו האחרונים כדייר בבית "האח הגדול", הובא ללא ידיעתו למנוחות בן דודו, סמ"ר עמית באכרי, שנפל בקרבות בעזה. אחיו התאום, ברק, שהודח לפני חודשיים מהתוכנית ספד לו. בין המגיבים: לארה מטודי, ששכלה את בנה לפני שלושה שבועות

ברק מדר. רן יחזקאל,
ברק מדר/רן יחזקאל

בזמן שנועם מדר מעביר את ימיו האחרונים כדייר בבית "האח הגדול" ומתכונן לגמר הגדול, הובא אתמול (רביעי) למנוחות בן דודו, סמ"ר עמית באכרי, שנפל בפיצוץ מטען ברפיח. נועם טרם עודכן על מותו של בן דודו, לפי בקשת משפחתו.

ברק מדר, אחיו התאום של נועם שהודח לפני חודשיים מהתוכנית, נכח בהלוויה וספד לבן דודו: "עמית בן דודי היקר. אני כותב לך ומשתדל להעביר את כל מה שאפשר על מי ומה שהיית, כדי שכל העולם יידע מה הוא פספס. היית הילד הכי קשוב, חבר טוב, ואדם מלא שמחת חיים שכל הבני דודים אהבו. אדם שתמיד מרים אותך, מחזק, ואחד כזה שלא משנה איפה ומה - יהיה כיף בסביבתו".

"התחלת את השירות הסדיר בתפקיד לא קרבי כי הפרופיל שלך היה נמוך", הוסיף מדר, "ומהרגע שפרצה המלחמה לא היית מסוגל לשבת על הגדר ולצפות מהצד. ידעת שתעשה הכל כדי לשנות את המצב ולהיות לוחם קרבי כדי לתת מעצמך למדינה, וכמובן שהצלחת כי לא היה נחוש ממך. אני זוכר איזה חדור מטרה היית. לוחם טוב שנמצא בשביל כל הסובבים אותו לעזרה. תמיד היית עם הכי הרבה ערכים, מחפש לעשות מעשים טובים, וזה אפיין אותך גם בעובדה שסיימת את החיים שלך בתרומה למדינה. עמית, אני מבטיח לך שנהיה עם המשפחה כולה לאורך כל הדרך, נשמח אותם בכל כוחותינו וננסה אולי קצת לתת להם את מה שאתה נתת במשך כל השנים. אוהב אותך וגאה להיות בן דוד שלך. אמשיך להצדיע לך כל החיים".

לארה מטודי. רן יחזקאל,
מכירה את השכול מקרוב. לארה מטודי/רן יחזקאל

בין המגיבים על הפוסט הכואב הייתה האם השכולה לארה מטודי, שהשתתפה בעצמה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" בהעונה הקודמת. מטודי איבדה לפני שלושה שבועות את בנה ניתאי מטודי, שנפל במהלך קרבות בעז. מטודי כתבה למדר: "באיזה עולם נורא אנחנו חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully