וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: היריבות בין אור ופרידה מ"האח הגדול" עולה שלב

29.9.2024 / 13:05

זוכה תוכנית הריאליטי הטרי נפגש עם אחת הנשים החזקות ביותר בתעשיית הבידור בארץ, שמקורבת לשמות ענקיים כמו יהודה לוי ואניה בוקשטיין. לא מספיק לכם? פרידה נפגשה עם אותה אישה רק בשבוע שעבר

אור בן דוד ופרידה עוזיאל בגמר "האח הגדול". רשת 13, צילום מסך
בן דוד ועוזיאל בגמר "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

העונה האחרונה של "האח הגדול" הסתיימה רק לפני כשבוע, כשאור בן דוד זכה להיות זה שמכבה את האורות בבית - וגם במיליון שקלים. מי שהייתה הסגנית שלו היא פרידה עוזיאל, שהגיעה אל המקום השני המכובד, אבל לא קיבלה את השיק השווה עליו כל מתמודד ריאליטי חולם.

כמובן שלא רק על הפרס הזה כל מתמודדי תוכניות הריאליטי חולמים, אלא גם על לנצל את 15 דקות התהילה שלהם עד תום - ונראה שהשניים לגמרי על זה.

מותאם לבוקסה - יהודה לוי. אור גפן,
מהריאילטי לסוכנות הגדולה? יהודה לוי/אור גפן

לוואלה סלבס נודע כי ברגעים אלו ממש, זוכה הריאליטי הטרי נצפה באחד מבתי הקפה בתל אביב עם לא אחרת מאשר סוכנת השחקנים זוהר יעקובוסון, שבין המיוצגים הרבים שלה תוכלו למצוא שמות יפים ומוכשרים כמו יהודה לוי, אניה בוקשטיין ויובל שרף.

אם זה לא מספיק לה, בשבוע שעבר הייתה זו עוזיאל עצמה שנפגשה עם אותה הסוכנת ממש, אבל וואלה סלבס כאן כדי להרגיע את בן דוד, שייתכן שקורא את המילים האלו ממש יחד אתכם, ולספר לו שהיא עדיין לא חתמה אצלה, מכיוון שהיא נמצאת בסבב סוכנויות.

בן דוד עדיין לא חתם על שום מסמך, אבל כמובן שוואלה סלבס תעדכן אתכם בכל התפתחות שתהיה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully