וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי ועוד סלבס מגיבים לחיסולו של נסראללה: "יש אלוהים"

28.9.2024 / 11:09

הבוקר אושר סופית כי מזכ"ל חיזבאללה חוסל בתקיפת מפקדת ארגון הטרור בדאחייה. אופירה אסייג בירכה: "מצדיעה לצה"ל ולמערכת הבטחון הישראלית", סטטיק שיתף: "היין מתוק יותר פתאום", ומאיה ורטהיימר התלבטות: "איך אני מפנה את אסיה מהטלוויזיה?"

אופירה אסייג בבר מצווה של הבן שלה. אור גפן,
אופירה אסייג/אור גפן

דובר צה"ל הודיע היום (שבת) על חיסולם של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, מפקד חזית הדרום של ארגון הטרור עלי כרכי ומפקדים נוספים - ובאופן טבעי, תגובות הסלבס לא איחרו להגיע.

מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת-קרקע מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה שבביירות.
התקיפה בוצעה בעת שצמרת ארגון הטרור הייתה במפקדה ועסקה בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל.

זמן קצר לאחר ההודעה, אופירה אסייג חגגה את הבשורה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה: "יש אלוהים!!! מצדיעה לצה"ל ולמערכת הבטחון הישראלית! איזה מודיעין".

אופירה אסייג חוגגת את חיסולו של נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג חוגגת את חיסולו של נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם
סטטיק חוגג את חיסולו של נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק חוגג את חיסולו של נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם

סטטיק, ששוהה הבוקר באירוע מחוץ לבית כתב: "מי היה מאמין שביום שבת אני אהיה באירוע אומנות בגלריה ואשמע על החיסול של נסראללה. היין מתוק יותר פתאום".

הזמר עדן חסון כתב: "וואו, איזו שבת. חברים, אנחנו חווים ניסי ניסים. זה לא מובן מאליו, תודה לה'. האיש אחראי למוות של כל כך הרבה יהודים ואנשים חפים מפשע! כל הכבוד לצה"ל".

גם יהודה לוי הגיב לחיסולו של רב המרצחים. בתמונה שפרסם בסטורי שלו, הוא כתב באנגלית: "כשאנשים שמחים כשהם רואים נקודת אור בחשיכה שנכפתה עליהם - נקווה שנראה ימים טובים יותר עבור האנשים שפשוט רוצים בשלום ובחופש אמיתי שנלקחו מהאנרגיה של הטוב, אנרגיית האור".

מאיה ורטהיימר בהתלבטות עם חיסולו של נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר בהתלבטות עם חיסולו של נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם

טילטיל הקדיש מסר לנסראללה: "בעדה בעדה חיפה, הא?? לא להתעסק י'אפס, עכשיו ישר לגיהנום".

גם שרית פולק פרסמה סטורי משלה, ובו כתבה: "יאו אלוהים, אני מקשקשת בזנב! סוף-סוף. כמה מהלכים! אמאל'ה, אני ליטרלי נמשכת לכל מי שהוביל את המוב, מבלי לדעת מי הם. אנחנו לא פראיירים, אנחנו הכי חדים בעולם - והגיע הזמן שכל העולם יפחד מהיכולות שלנו!". היא הוסיפה: "תישרף בגיהנום נסראללי. בקרוב כל מי ששונא אותנו, כל מי שפגע, רצח, אנס, חטף".

ומאיה ורטהיימר שיתפה את עוקביה בהתלבטות: "עכשיו איך אני מפנה את אסיה מהטלוויזיה כדי לראות חדשות? יש לה פעם יחידה בשבוע שמותר לה לראות סרט בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully