וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על גבול האנורקסיה": יעל שלביה מעלה תמונה - וחוטפת

26.9.2024 / 9:34

הדוגמנית פרסמה תמונות שלה מאחורי הקלעים מסט צילומים לקמפיין חדש - וזכתה לתגובות מפרגנות מאוד מכמה מחברותיה מהתעשייה. מי שפחות פרגנו היו הגולשים, שתקפו אותה על הרזון שלה: "לא יפה ולא בריא"

יעל שלביה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia

יעל שלביה היא אחת הדוגמניות העסוקות ביותר בישראל, כזו שניתן למצוא אותה בעיקר בין צילומים של קמפיין אחד לשני - וגם כאושיית רשת לא קטנה, שלה יותר מ-1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

כיאה לעובדה שיש לה כל כך הרבה עוקבים, כל תמונה שהיא מפרסמת בחשבון שלה זוכה מיד לכמויות גדולות של לייקים, וכמובן שגם לתגובות - אבל אלה לא תמיד חיוביות. דוגמה לכך ניתן לראות בפוסט ששלביה בת ה-23 פרסמה אמש (רביעי) מסט צילומים לקמפיין אופנה שאליו הצטלמה, שזכה לתגובות לא מחמיאות בכלל.

יעל שלביה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia, צילום מסך
הגזימה? אחת מהתמונות של שלביה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia
תגובות באינסטגרם לתמונות של יעל שלביה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia, צילום מסך
חלק מהתגובות לפוסט/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia

כמובן שהדוגמנית קיבלה לא מעט תגובות מחמיאות מכמה מחברותיה, בהן אדל בספלוב, מאיה קיי וקים אור אזולאי, אבל הגולשים, לעומתן, פחות חיבבו את אותן תמונות, שבהן שלביה חשפה את הבטן השטוחה שלה. "יפה מאוד, אבל לא הייתי בוחרת אותה לדוגמנות עם הרזון הזה. היא לא מהווה דוגמה לנערות ובחורות צעירות", כתבה גולשת אחת. "יפהפייה אך רזה כמו גבעול. לפני 4-3 שנים היית רזה באופן לא מוגזם. מילא הגוף, אבל חבל שהפנים המדהימות האלו נהיו נורא רזות", הוסיפה אחרת.

התגובות הקשות לא נעצרו פה: "את רזה מדי, זה לא יפה", "איזה רזון קיצוני. כל היופי הזה - וגוף של ילדה בת 10. מה יפה בזה, לא מצליחה להבין, זה על גבול האנורקסיה", "רזון לא יפה ולא בריא", היו רק חלק מהדברים שהטוקבקיסטים הגיבו.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully