וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה עם עומר אדם בדרך? יעל שלביה פותחת הכל | צפו

22.9.2024 / 13:16

בשיחה שקיימה עם וואלה סלבס לרגל צילומים לקמפיין חדש של "קאטליה אופטקינה", הדוגמנית ובת הזוג של הזמר המצליח סיפרה מה צריך לקרות כדי שהשניים ימסדו את הקשר ביניהם. וגם: כיצד המלחמה השפיעה עליה ואיך היא מתאוששת מהפנס בעין?

יעל שלביה בצילומי קמפיין ל"אופטיקנה"/קאטליה מבית אופטיקנה

יעל שלביה ועומר אדם נמצאים בזוגיות כבר תקופה לא קצרה, ובאופן טבעי כולם רוצים לדעת מה קורה במערכת היחסים ביניהם - וכמובן שוואלה סלבס לא שונה מאף אחד אחר.

בצילומים לקולקציה החדשה של מותג משקפי השמש והראייה "קאטליה" מבית אופטיקנה, הדוגמנית המצליחה סיפרה לוואלה סלבס על כמה דברים, למשל על הקמפיין החדש, שנעשה בסימן של כוח נשי ובמטרה להעלות את המודעות של גיבורות המלחמה ולסיפורים מ-7 באוקטובר.

שוחחנו עם שלביה במהלך הצילומים, ולא היינו יכולים שלא לשאול אותה אם השניים מתכוונים למסד מתישהו בעתיד את הקשר ביניהם - והיא נתנה לנו תשובה מפתיעה מאוד.

עומר אדם יעל שלביה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
מחכים להצעה. שלביה ואדם (ארכיון)/עיבוד תמונה, אינסטגרם
יעל שלביה בצילומים ל"אופטיקנה". שי פרנקו - קאטליה,
יעל שלביה בצילומים ל"אופטיקנה"/שי פרנקו - קאטליה

ומתוודה שהיא מרגישה מוזר עם כך, אבל שהדבר גרם לה להרגיש כאילו היא הופכת לשגרירה של ממש של ישראל. "זו החובה שלנו לדבר, להביא את עצמנו ולהראות את האור החיובי שבנו לכל מי שלא מכיר אותנו", אמרה.

ומה לגבי הפנס שחטפה לא מזמן בעין? גם על זה, כמובן, ששלביה ענתה לנו - לא מבלי שנתנה לנו כמה טיפים כדי שדבר דומה לא יקרה להם.

צפו בסרטון המלא שבראש הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully