וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאחורייך, צדדייך ומתחתייך": הצעד הרומנטי של עומר אדם

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 11:21

עומר אדם מברך את זוגתו, הדוגמנית יעל שלביה, לרגל יום הולדתה: "אהבת חיי. הדבר הכי טוב, מיוחד ויפה שיש. מאחל לך שתשמרי על הפשטות שלך, השמחה, הערכים וכל מה שאת מביאה איתך. אוהב אותך מלאך שלי"

עומר אדם ויעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם ויעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית יעל שלביה ציינה ביום שבת את יום הולדתה ה-23. ציון יום ההולדת התקיים בערב קשה במיוחד עבור אזרחי המדינה, במהלכו הותר לפרסום כי שישה חטופים נרצחו ביריות במנהרות עזה, זמן קצר לפני שחיילי צה"ל הגיעו אליהם.

אולי בגלל העיתוי, המתין מעט בן זוגה של שלביה, הזמר עומר אדם, עם ברכה רומנטית אותה שיגר לפנות בוקר (שני) לרשתות החברתיות, בצירוף תמונות זוגיות ורומנטיות של השניים, שצולמו במהלך תקופות שונות בזוגיות.

"אהבת חיי", כתב אדם. "הדבר הכי טוב, מיוחד ויפה שיש. אשת חיל מי ימצא ורחק מפנינים מכרה. אני רוצה לאחל לך ליום הולדת שתמיד תהיי בריאה ומאושרת, שתהיי תמיד בשמחה ומוקפת באנשים טובים. שתעשי תמיד רק מה שאת אוהבת. מאחל לך שתשמרי על הפשטות שלך, השמחה, הערכים וכל מה שאת מביאה איתך, ותישארי מיוחדת כמו שאת. שתדעי שאני תמיד מאחורייך, צדדייך ומתחתייך. אוהב אותך מלאך שלי".

עומר אדם ויעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם ויעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם
עומר אדם ויעל שלביה/אינסטגרם

כזכור, מערכת היחסים בין אדם לשלביה החלה בשנת 2022, לאחר ששלביה נפרדה מבן זוגה המילארדר, ברנדון קורף. השניים מתגוררים יחד במשמר השבעה, כאשר לאחרונה סבלה שלביה ממטרידן ששלח לה הודעות והגיע בסמיכות לביתם. מעריצים של השניים ממתינים בדריכות להצעת הנישואין שלפי מקורבים, צפויה להגיע בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully