וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יעל שלביה חטפה פנס בעין ומי אחראי לכך?

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 11:05

הדוגמנית חגגה את יום הולדתה ממש לאחרונה במסיבת הפתעה אקסקלוסיבית, אך להפתעה מהסוג הזה היא לא ציפתה

הפנס של יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
הפנס של יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם
הפנס של יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
הפנס של יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם

יעל שלביה היא אחת הדוגמניות העסוקות בארץ. למרות שהיא בת 23 בלבד, ברזומה המרשים שלה קיימים כבר קמפיינים מקומיים ובינלאומיים. יחד עם כל ההצלחה הזאת והתהילה שיש בה, שלביה נאלצת להתמודד עם קשיים מלחיצים במיוחד, רק לאחרונה היא נאלצה להגיש תלונה במשטרה בעקבות מטרידן שלא הפסיק לעקוב אחרי, להתקשר ולהגיע לסביבה בה היא גרה.

למזלנו אותו הסטוקר כבר לא בתמונה, אך מתברר שהדוגמנית חטפה מכה אחרת לחלוטין: "אני חושבת שאפשר לראות ממש בבירור מה קרה לי בעין, אני כבר לא יכולה להסתיר את זה, אני כבר כמה ימים לא מצטלמת ואמרתי טוב יאללה אני פשוט אספר לכם מה קרה לי בעין ונדבר על זה שנייה", פתחה את הסטורי המדאיג שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"אני פה בניו יורק, יש לי מחר צילומים הכי מרגשים בעולם, אתם לא מבינים אפילו כמה אני מתרגשת לקראת המקמפיין הזה - אבל ברור, רק לי הדבר הזה יכול לקרות. בחיים לא היה לי פנס בעין אבל רק לי יהיה פנס בעין לפני צילומים כל כך חשובים".

הפנס של יעל שלביה/אינסטגרם / צילום מסך

"לא נורא, דיברתי עם הלקוח וסיפרתי לו שנתקעתי בעמוד, לא לא באמת רק לי זה יכול לקרות. הוא אמר שהכל בסדר, אין לי יותר מידי נפיחות אז אפשר להסתיר את זה עם קונסילר, הכל בסדר", נשארה הדוגמנית אופטימית.

אז אם במקרה ראיתם אותה בימים האחרונים עם משקפי שמש, אפילו שהשמש שקעה מזמן - זו הסיבה. עכשיו שלביה נמצאת כאמור בניו-יורק, הפנס עדיין שם, אבל המייקאפ מכסה אותו. מזל שהיא יודעת דבר או שניים על איפור.

כזכור, ממש לאחרונה חגגה שלביה את יום הולדתה במסיבה שהפיק בהפתעה בן הזוג שלה, הזמר המצליח עומר אדם. לכבוד האירוע, אדם דאג לערב אקסלוסיבי במסעדת יוקרתית והזמין את חבריה הקרובים, ביניהם: המשפיענית אדל בספלוב, הזמרת אנה זק, הסטייליסטית אור לוזון ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully