וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה: "מרגיש שאני הדוברת של עומר אדם. הכל נופל עלי"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 15:36

יעל שלביה משתפת בראיון שהיא מרגישה שהיא לא רק בת הזוג של עומר אדם, אלא גם הדוברת שלו: "הוא לא מדבר, אז הכל נופל עלי כפול שתיים. אני לא רק הבת זוג, אני גם הדוברת של... זה מאוד קשה"

עומר אדם ויעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם ויעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר עומר אדם מסרב בשנים האחרונות להתראיין לכלי התקשורת. במהלך ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שיתפה זוגתו, הדוגמנית יעל שלביה, כי בגלל הסירוב העיקש של בן זוגה לשתף פעולה עם עיתונאים, היא מוצאת עצמה מתפקדת כדוברת שלו.

"המון פעמים מרגיש שאני הדוברת של המשפחה", שיתפה שלביה. "הוא לא מדבר, אז הכל נופל עלי כפול שתיים. מן הסתם שאם ירצו להוציא משהו שקשור אליו, זה יעבור דרכי. אז אני לא רק הבת זוג, אני גם הדוברת של... זה מאוד קשה".

עומר אדם ויעל שלביה בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
גם בת זוג וגם דוברת. שלביה ואדם/צילום מסך, אינסטגרם

בשבת האחרונה ציינה שלביה את יום הולדתה ה-23. אדם בירך אותה קבל עם, עדה ואינסטוש: "אהבת חיי. הדבר הכי טוב, מיוחד ויפה שיש. אשת חיל מי ימצא ורחק מפנינים מכרה. אני רוצה לאחל לך ליום הולדת שתמיד תהיי בריאה ומאושרת, שתהיי תמיד בשמחה ומוקפת באנשים טובים. שתעשי תמיד רק מה שאת אוהבת. מאחל לך שתשמרי על הפשטות שלך, השמחה, הערכים וכל מה שאת מביאה איתך, ותישארי מיוחדת כמו שאת. שתדעי שאני תמיד מאחורייך, צדדייך ומתחתייך. אוהב אותך מלאך שלי".

אמש (שלישי), ערך לה אדם מסיבת הפתעה במסעדת שף, בנוכחות 80 מוזמנים קרובים. ממש כמו בהפקות הגדולות ביותר בעולם - בכניסה למסעדה הדביקו מדבקה על המצלמה שבטלפון וביקשו שלא לנסות לצלם את הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully