וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הסיבה האמיתית לריב המתוקשר של מאיה קיי ורומי פרנקל

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 12:30

על פי מקורבים לשתיים, הזוגיות שלא התפתחה בין פרנקל וטל מורד, שבילו הרבה זמן משותף בתחילת העונה של "רוקדים עם כוכבים", גרמה לנתק ביניהן ביניהם ועם ברק שמיר. פרסום ראשון

מותאם לבוקסה - מאיה קיי ורומי פרנקל. אינסטגרם, אור גפן, צילום מסך
מאיה קיי ורומי פרנקל/צילום מסך, אינסטגרם, אור גפן

בשבוע שעבר התפרסם כי רקדן שחור עבר בין טל מורד וברק שמיר, כשמאוחר יותר דווח כי דבר דומה קרה בין מאיה קיי ורומי פרנקל - כולם מיוצגים באותה סוכנות ונוהגים לבלות ביחד לא מעט, בעיקר מורד, פרנקל וקיי, שהשתתפו בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" שהסתיימה בשבוע שעבר, שבה, כזכור, מורד הגיע אל המקום הרביעי וקיי אל המקום השני.

כולנו זוכרים שמאיה קיי וטל מורד היו זוג שהכיר כשהם השתתפו ב"הישרדות", כשהם נפרדו כשנה לאחר שהכירו - אך כנראה שלא כולם זוכרים כי שמיר (שאם שכחתם, הוא האקס של המאורסת הטרייה נועה קירל) ופרנקל ניהלו גם הם זוגיות, שהסתיימה גם היא.

טל מורד ומאיה קיי מגיעים לרקוד באותה הרחבה. קשת 12, רוקדים עם כוכבים,
כמה דרמה. מורד וקיי/קשת 12, רוקדים עם כוכבים

כעת, כשהסתיימה העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי, הכביסה המלוכלכת צפה - וקיי ופרנקל הורידו עוקב באינסטגרם אחת מהשנייה. על פי מקורבים לשתיים, יש סיבה אחת לכל המריבה בין הרביעייה: שמועות על רומן בין מורד ופרנקל.

השמועות על כך שהשניים מבלים הרבה ביחד החלו עוד בתחילת העונה, אך לא הבשילה ביניהם כל זוגיות, אבל נתק בין הרביעייה דווקא כן.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הפוסט של ברק שמיר. אינסטגרם, צילום מסך
ברק שמיר/צילום מסך, אינסטגרם
רומי פרנקל. אינסטגרם, צילום מסך
רומי פרנקל/צילום מסך, אינסטגרם

על פי גורמים וכאלה שנכחו בימי הצילום של התוכנית, כולם דיברו על כך שפרנקל ומורד מיודדים יתר על המידה, ונראה היה שהשמועה הגיעה גם לקיי עצמה, שכנראה החליטה שלא לקחת צעד דרמטי במהלך הצילומים וחיכתה לסיומם. כשזה קרה, כאמור, הסרת העוקב לא איחרה להגיעה.

אז האם זוהי באמת הסיבה לפירוק החברות? כנראה שכן, אבל אל תבנו על כך שמישהו מהם יאשר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully