וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני גמר "רוקדים עם כוכבים": טל מורד נפצע והובהל לטיפול

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 9:47

דרמה בתוכנית המצליחה: יממה לפני הגמר הגדול, טל מורד נפצע ברגלו והובהל לטיפול רפואי. בשלב זה עדיין לא ידוע האם יהיה כשיר להשתתף בתוכנית. בעבר שיתף בחשש מפציעה: "הגוף זה לא משחק, בסוף זאת מכונה שצריך להקשיב לה"

טל מורד פנטה-ריי. שי פרנקו,
ירקוד בגמר? טל מורד/שי פרנקו

הדוגמן טל מורד, פיינליסט "רוקדים עם כוכבים", נפצע הלילה (בין שלישי לרביעי) במהלך החזרה הגנרלית לקראת השידור החי של גמר התוכנית, שצפוי להתקיים הערב.

הפציעה אירעה במהלך ביצוע קטע אקרובטי בריקוד, לאחר שנחת לא טוב על רגלו. מורד הועבר להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית, במטרה לבדוק את חומרת הנזק ונסות לייצב את מצבו כמה שיותר מהר בכדי שיוכל לרקוד הערב עם זוגתו לרחבה, סנה סוקול, ולהתמודד על הניצחון בגמר.

לפני זמן קצר עדכנה סנה: "עברנו לילה ארוך ומתיש. בואו נהייה חיוביים ובעזרת השם נתראה בערב על המסך שלכם לדבר שהכי חיכינו לו בעולם".

סנה סוקול מעדכנת בפציעה של טל מורד. אינסטגרם, צילום מסך
עברו לילה ארוך. מורד וסוקול/צילום מסך, אינסטגרם

מורד אינו הראשון שנפצע במהלך החזרות לתוכנית הריאליטי. בחודש יוני האחרון, לאחר פציעתו של המתמודד אורי ששון, אמר מורד: "זה מפחיד. אני מהפציעה של אורי, ובעזרת השם שיחלים כמה שיותר מהר, למדתי שוואלה, צריך רגע להקשיב לגוף. הגוף זה לא משחק, בסוף זאת מכונה שצריך להקשיב לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully