וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפרידה מאשתו: חנן בן ארי עזב את הבית

24.9.2024 / 10:17

אחרי שהזמר ואשתו הדסה הודיעו כי בכוונתם להתגרש, הוא סיפר בהופעה שהוא עבר לדירה אחרת. לוואלה סלבס נודע שבן ארי לא מתרחק מאשתו, אלא שהוא פשוט עבר לדירה שכורה לא רחוקה, ושילדיהם מחלקים את זמנם בין שני הבתים

חנן בן ארי פונה לפרודתו מהבמה/יחסי ציבור

קצת יותר מחודש חלף מאז שחנן בן ארי הודיעה כי הוא ואשתו ואם שבעת ילדיו, הדסה, מפרקים את החבילה לאחר 16 שנות נישואים.

בהופעה שקיים אמש (שני) באמפי רעננה, הזמר-יוצר שיתף כי הוא עזב את הבית - ועבר להתגורר בדירה אחרת, סמוכה אל הבית שבו הדסה נשארה. "לפני שבוע עברתי לבית החדש שלי", אמר בן ארי במהלך ההופעה, שהתקיימה בפני מילואימניקים. לוואלה סלבס נודע כי הזמר לא התרחק מאשתו, אלא נשאר בפרדס חנה - ופשוט עבר להתגורר בסמוך מאוד אליהם, בבית שכור, כשילדיהם המשותפים מחלקים את זמנם בין שני הבתים.

במהלך ההופעה, הספיק בן ארי לשתף את הקהל שהוא אפילו נחתך בשתיים מאצבעותיו בזמן שניסה לחתוך סלט - וגם ביקש להודות לנגנים שהופיעו איתו על הבמה, שלדבריו מלווים אותו גם בחייו האישיים, אלה מחוץ להופעות ולאור הזרקורים.

חנן בן ארי ואשתו הדסה. אינסטגרם, צילום מסך
חנן בן ארי ואשתו הדסה/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בן ארי הודיע בחודש שעבר שהוא והדסה נפרדים. בפוסט שפרסם באינסטגרם, הוא כתב: "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו, ונאבקנו עד הסוף. יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפרדנו. התחתנו בני 20 והבאנו יחד לעולם שבעה ילדים מופלאים. אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו וסומכים עליו שהוא כותב עבורנו את התסריט המדויק ביותר. אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות - רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם".

ממש כמה ימים אחר כך, בהופעה שלו, בן ארי פנה אל הדסה - שהייתה בקהל עם ילדיהם. "הילדים שלי נמצאים פה היום", אמר לקול קריעות הקהל. "גם אמא של הילדים שלי נמצאת פה היום. לא יודע איך אומרים עלייך - פרודתי לעתיד? שותפה שלי, מדהימה ויוצאת דופן. זה זמן טוב להגיד תודה על כל מה שעברנו ועל כל מה שנעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully