וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן עונה לשמועות על הסיוע שלה במינוי גדעון סער

19.9.2024 / 9:02

מאז פורסם כי חבר הכנסת עשוי לחבור לראש הממשלה בנימין נתניהו, עלו לא מעט קונספירציות - אחת מהן הרתיחה במיוחד את האישה והקוטור

ניקול ראידמן / גדעון סער. אלמוג גבאי / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
ניקול ראידמן / גדעון סער/עיבוד תמונה, אלמוג גבאי / ראובן קאסטרו

אשת העסקים ניקול ראידמן ידועה בלוקים שלה, בארועים הגרנדיוזים שהיא מארגנת ובעוד לא מעט דברים, בהם גם קרבתה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

השבוע, כשפורסם כי חבר הכנסת גדעון סער עשוי להצטרף לקואליציה כמחליפו של שר הביטחון יואב גלנט ולשבתע עם אויבו המושבע נתניהו, היו לא מעט שהרימו גבה, היו כאלה שהיו בהלם, אך הדבר המופרך ביותר שקרה הוא שהיו כאלה שהאשימו את ראידמן בכך שידה בדבר - ושהיא אחראית במו ידיה למינוי הפוטנציאלי.

ראידמן לא הייתה יכול לשתוק על ההאשמות המופרכות הללו, ובסטורי שפרסמה אמש (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "לגבי שמועות הזויות לחלוטין על כך שאני עומדת מאחורי המינוי של גדעון סער, להלן תשובתי" - והחלה למנות את הסיבות לכך שהדבר אינו נכון.

הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

בנקודה זו, היא החלה למנות את הסיבות לכך שהדבר אינו נכון. "א. אני לא מכירה את האיש, מעולם לא פגשתי אותו ואין לי אפילו את הנייד שלו, ואני לא עונה למספרים לא מזוהים. ב. גם באינסטגרם אנחנו לא חברים ואין לי עניין לעקוב אחריו", כתבה.

את הסיבה העוקצנית ביותר היא שמרה לסוף: "ג. גם בעבר הדעה שלי עליו הייתה לא חיובית במיוחד, בלשעון המעטה. בוגד נשאר בוגד. לא אוהבת אנשים שמתהפכים כמו סטייק", חתמה. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully