וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד הטקסים לציון ה-7.10: "זה יחזיר את הנרצחים?"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 14:29

ניקול ראידמן יוצאת נגד טקסי הזיכרון המתוכננים לציין את ה-7 באוקטובר, ומציעה: "יום אבל לאומי, צפירה לזכרם של הנרצחים והנופלים בדיוק כמו ביום השואה"

ניקול ראידמן. באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים

המחלוקת סביב ציון יום השנה ל-7 באוקטובר לא יורדת מהכותרות. נכון לרגע זה מתוכננים להתקיים שני טקסים שונים: הטקס הממשלתי עליו אמונה השרה מירי רגב, והטקס של משפחות החטופים והנרצחים שיתקיים בפארק הירקון.

ניקול ראידמן הביעה לפני זמן קצר את מחאתה כלפי קיומם של שני הטקסים, שלטענתה אינם נחוצים: "אני נגד טקס. לא ממשלתי ולא אלטרנטיבי. זה לא מכבד בכלל לריב על זה. למי אכפת? זה יחזיר את הנרצחים לחיים? לא!".

ניקול ראידמן נגד טקסי זיכרון ל-7 באוקטובר. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן נגד טקסי זיכרון ל-7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן המשיכה והוסיפה הצעה חלופית: "יום אבל לאומי, צפירה לזכרם של הנרצחים והנופלים בדיוק כמו ביום השואה, ולתת למשפחות את הכבוד הראוי. ללא נאומים, ללא שירים, שקט! את הכסף שהממשלה רוצה להוציא על הטקס, וגם הכסף שנאסף מהתרומות לטקס האלטרנטיבי- כדאי שתתרמו אותו לילדים שההורים שלהם נרצחו ב- 7 באוקטובר! תהיו אנושיים ותלמדו לחבק אחד את השני, גם אם לא מסכימים".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אליאב טעטי נגד הטיימינג שנבחר ליום הזיכרון ל-7.10. אינסטגרם, צילום מסך
אליאב טעטי נגד הטיימינג שנבחר ליום הזיכרון ל-7.10/צילום מסך, אינסטגרם

ההכנות לטקסים מתקיימות על רקע המגעים לעסקה, כאשר בשבי חמאס נותרו עדיין 108 חטופים חיים ומתים, וכשהלחימה בעזה נמשכת. אתמול היה זה אליאב טעטי, יוצא "האח הגדול", שהתייחס לתזמון של הטקסים: "יש לי שאלה... טקסי יום הזיכרון לשואה התחילו אחרי השואה, או בזמן השואה עצמה?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully