וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן למפכ"ל: "אם הבן שלך יהיה הומו, גם תיגעל ממנו?"

16.9.2024 / 13:05

הסערת סביב אמירותיו של המפכ"ל החדש לא יורדות מסדר היום. כעת, גם אשת העסקים ניקול ראידמן מביעה עד דעתה וכרגיל - אין לה עצם בלשון

מפכ"ל המשטרה דני לוי, ניקול ראידמן. יואב איתיאל / באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
מפכ"ל המשטרה דני לוי, ניקול ראידמן/עיבוד תמונה, יואב איתיאל / באדיבות המצולמים

נראה כאילו כל דבר בימים הטרופים האלו מצליח להקפיץ ולעצבן אותנו - אבל אתמול (א'), נשבר עוד שיא חדש כשמפכ"ל המשטרה הנכנס, דני לוי, אמר כי "הומואים מגעילים" אותו וכשהוא רואה שני גברים הולכים יד ביד ברחוב "זה מגעיל".

לא מעט מחברי הקהילה יצאו נגד דבריו ומינויו אך הם ממש לא היו היחידים שהתרעמו מהדברים המזעזעים שיצאו מפיו של אדם שאמור להיות אחראי על ביטחון הציבור.

אשת העסקים ניקול ראידמן אומנם לא נכללת בקהילה הגאה, אבל היא לגמרי מוקפת באנשים מכל צבעי הקשת ותמיד יוצאת להגן על הזכויות הבסיסיות שמגיעות לאנשים שכן חברים בה.

ניקול ראידמן נגד דברי המפכ"ל דני לוי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - nicolraidman, צילום מסך
ניקול ראידמן נגד דברי המפכ"ל דני לוי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - nicolraidman

"אם הבן שלך יהיה הומו, גם תגעל ממנו?" פתחה ראידמן את הסטורי הזועם שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "משטרת ישראל עושה עבודת קודש, אדם עם דעות חשוכות כמו שלך לא ראוי להיות חלק ממערכת", הטיחה.

מהמשטרה נמסר: "אנו מגנים את הכתבה המגמתית שפורסמה אתמול בערוץ 12, שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון בהתבסס על גורמים עלומים בעלי אינטרס. מאז ומתמיד בשלל תפקידיו, פעל המפכ"ל לקידום סוגיות הנוגעות לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים בקהילה למתן שירותי משטרה מיטביים על פי צרכי האוכלוסייה, לרבות הובלה מבצעית של מצעדי גאווה בתל אביב, חיפה וירושלים, לאורך עשרות שנים. כמפכ"ל המשטרה, מדיניותו שמה דגש על מתן שירותי משטרה איכותיים, שוויוניים והוגנים לכלל האוכלוסיות והמגזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully