וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב בכיר בערוץ 12: "אין דבר יותר מחליא מהיוהרה של גדעון סער"

17.9.2024 / 15:30

גלעד שלמור תקף את יו"ר הימין הממלכתי על רקע הדיווחים כי רה"מ נתניהו צפוי לפטר את יואב גלנט ממשרד הביטחון - ולהכניס את לתפקיד סער במקומו. "לא אכפת לו לסכן את עתידנו בשביל תפקיד"

גדעון סער וגלעד שלמור. צילום מסך מתוך אינסטגרם, ראובן קסטרו
גדעון סער וגלעד שלמור/ראובן קסטרו, צילום מסך מתוך אינסטגרם

ברקע הדיווחים לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכנן לפטר את שר הביטחון יואב גלנט ולהכניס במקומו לתפקיד את יו"ר הימין הממלכתי ח"כ גדעון סער, רבים ממפורסמי ארצנו הביעו את דעתם בנושא - בהם גם עיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור.

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 37 אלף עוקבים, הוא לא בחר לתקוף את ראש הממשלה - אלא דווקא את סער, שעשוי להפוך לשר הביטחון הבא של הממשלה. "אין דבר מחליא יותר מהיוהרה של גדעון סער", פתח שלמור את דבריו. "האיש מאמין שעם אפס ניסיון בניהול מערכות ביטחוניות, הוא יכול לשמש כשר ביטחון בזמן המלחמה המורכבת ביותר בתולדות ישראל".

הוא המשיך בדבריו התקיפים: "מדברים הרבה על הפוליטיקה הקטנה, על שרה נתניהו, על כך ששיקר באולפנים ולבוחריו - הכל נכון, אבל לא חשוב. הדבר היחיד שחשוב הוא שישנו אדם שעולה על ההגה בכביש המסוכן בעולם, ואין לו בכלל רישיון נהיגה בקבינה יושב עם שלם".

העיתונאי לא עצר בנקודה זו: "גדעון סער לא רוצה להיות שר חוץ. לא נאה לו, קטן עליו - הוא רוצה להיות שר ביטחון. בשילוב של אופורטוניזם טהור ויוהרה מפחידה, לא אכפת לו לסכן את חיילינו, את עתידנו, רק בשביל תפקיד. בושה".

את הפוסט הוא חתם בקצרה: "תתבייש גדעון - ואחר כך תתחרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully