וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתישרף המדינה": ג'ודי ניר מוזס זועמת על שרה נתניהו

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 20:29

בעוד שרה נתניהו ובעלה בדרכם לארה"ב, נפוצו שמועות שאומרות שתאריך הנסיעה אינו מקרי, ולמעשה הוא תוכנן כדי שחלק מהטיול יכלול את יום ההולדת לבנם יאיר שמתגורר במיאמי. ג'ודי ניר מוזס מגיבה במילים קשות: "ראש הממשלה ורעייתו הממשלה בדרך לארה"ב לחגוג יומולדת לילד"ז"

נסיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לא יורדת מסדר היום כבר ימים, כולל הפוסט שהעלתה שרה נתניהו מהמטוס, בו היא טועה בשמות החטופות. נראה שמי שהצטרפה לאירוע היא לא אחרת מג'ודי ניר מוזס, והגיבה היישר מניו יורק, שם היא מתגוררת בשנים האחרונות:

"אז שני חטופים נהרגו. ביג דיל. יש לנו דברים הרבה יותר חשובים. רעיית הממשלה ובעלה בדרך לארה"ב לחגוג יומולדת עם הילד"ז והכי חשוב: כביסה".

כידוע נתניהו יפגש עם טראמפ כחלק מהביקור שלו בארצות הברית ולא מעט אנשים טענו כי לא במקרה הפגישה תערך במיאמי, שם יאיר נתניהו מתגורר ובדיוק באותו הזמן גם יחגוג יום הולדת.

ג׳ודי ניר מוזס. סלפי, באדיבות המצולמים
ג׳ודי ניר מוזס/באדיבות המצולמים, סלפי

ג'ודי, פוסט קשוח.

"ראיתי את התמונה הכל-כך מקוממת ביום שהותר לפרסום על שני החטופים שנרצחו, גם בגלל ההתמהמהות של ביבי, ובמקום להתאבל כמו שכולנו התאבלנו, הם משויצים במטוס שלהם שאנחנו מימנו. זה מפוצץ.

אני חושבת כל שניה מהיום על החטופים. ראש ממשלה ואשתו שנוטשים באמצע המלחמה למען מסע מיותר שכל הפגישות ששייכות למשא ומתן יכולות להיעשות בארץ. יש תחושה שמטרת הנסיעה היא להגיע למיאמי לחגוג יומולדת, ושתישרף המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully