וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הדרמה מאחורי הקלעים באירוע של יוצאי "האח הגדול"

18.9.2024 / 10:57

בוגר "האח הגדול" יענקי גולדהבר השיק סרט על חתונתה של בוגרת אותה העונה, שיר צרפתי - אך זה לא מנע ממנה להבריז מהפרמיירה. מה הייתה הסיבה לפיצוץ בין השניים?

יובל מעתוק עם יענקי גולדהבר. iska_barel,
יובל מעתוק עם יענקי גולדהבר/iska_barel
יענקי גולדהבר ושרית פולק. iska_barel,
יענקי גולדהבר ושרית פולק/iska_barel

פיינליסט העונה הקודמת של "האח הגדול", יענקי גולדהבר, ביים והפיק סרט תיעודי על חתונתה של שיר (לשעבר המכשיר) צרפתי, שהשתתפה באותה עונה של הבמאי הטרי. כחלק מתיעוד התהליך שלה, גולדהבר ליווה את צרפתי חודשים לפני האירוע ולאורך היום הגדול שלה. עד כאן הכל נשמע מקסים, אז מה גרם לדרמה ביניהם?

למרות הזמן הרב שבילו ביחד בבית האח ובהכנת הסרט, צרפתי, כך על פי מקורבים, לא הייתה מרוצה מהיחס שקיבלה מגולדהבר ומצלם הסרט במהלך הצילומים אליו. אם זה לא מספיק, לאחר שצפתה בו היא ביקשה להסיר מהסרט סצנות, ואחרי שסורבה - נוצר בין השניים סכסוך גדול.

לפני כשבוע פרסמה צרפתה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שהיה באוויר במשך כמה דקות. באותו סטורי, היא סיפרה כי היא לא תגיע לפרמיירת הסרט על חתונתה שלה. מקורבים לשניים סיפרו שבאותו הרגע היא קיבלה איומים לתביעה מצידו של יענקי על כך שהיא גורמת לנזק - ואותו סטורי הוסר בתוך זמן קצר.

יענקי גולדהבר, שיר צרפתי. רשת 13 / אינסטגרם, עיבוד תמונה
יענקי גולדהבר, שיר צרפתי/עיבוד תמונה, רשת 13 / אינסטגרם
יובל מעתוק עם לרה מטודי. iska_barel,
יובל מעתוק עם לרה מטודי/iska_barel
ניקול אורי בוטביניק, אורי כהן ויענקי גולדהבר. iska_barel,
ניקול אורי בוטביניק, אורי כהן ויענקי גולדהבר/iska_barel

אתמול (שלישי) הגיעו לא מעט חברים של גולדהבר מאותה עונה לפרמיירה של הסרט, אך שיר ובעלה - כוכבי הסרט - לא הגיעו לאירוע החגיגי.

ואם צריך להוסיף עוד שמן למדורה שגם ככה כבר בוערת, אז צרפתי גם הסירה עוקב מגולדהבר באינסטגרם. מי שכן הגיעו היו לרה מטודי, שלאחרונה איבדה את בנה אחרי שנפל בקרב ברצועת עזה, זוכת העונה הקודמת יובל מעתוק, שרית פולק - גרושתו של סטטיק, ועוד.

בתגובה בלעדית לוואלה סלבס, מסרה צרפתי: "מה שקרה ביני ובין יענקי זה בינינו בלבד ולא לרשתות, ולכן אני לא מעוניינת לשתף. אנחנו בחודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, אז שכל אחד יעשה חשבון נפש עם עצמו. זה יותר חשוב מלהתעסק במה שקרה בינינו".

גולדהבר מסר בתגובה בלעדית לוואלה סלבס: "היא לא הייתה יכולה להגיע. כל אחד בחיים עושה את הבחירות שלו. שיהיה לה המון בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully