וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "האח הגדול" ספדה לבנה שנהרג בעזה: "חייבים להמשיך"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 14:52

לרה מטודי, ששכלה את בנה ניתאי ז"ל, אמרה בהלווייתו: "החלל שנותר בלב שלנו לעולם לא יתמלא, אולי נראה משמעות לכל זה". עוד ספדה לבנה: "אתה גיבור, נתת את חייך למען הצוות שלך"

לרה מטודי בהלוויית בנה, ניתאי ז"ל/יחסי ציבור - שירן פרץ

ניתאי מטודי ז"ל, בנה של יוצאת העונה הקודמת של "האח הגדול" לרה מטודי, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין באשקלון, לאחר שנהרג בקרב ברצועת עזה ביום שישי האחרון.

מאות בני אדם הגיעו להלווייתו של מטודי ז"ל, בהם דיירים מוכרים אחרים מ"האח הגדול", בהם יובל מעתוק, גיא איתן, לין אלפי ועוד, וגם הזמר אביתר בנאי, שביצע במהלך הטקס את שירו "לילה כיום יאיר".

מותאם לבוקסה - לרה מטודי בהלוויית בנה, ניתאי ז"ל. שירן פרץ,
מטודי ומשפחתה בהלוויית בנה/שירן פרץ

במהלך הלוויה, ספדה לרה לבנה האהוב, כשפתחה בציטוט מספר השירים של בנה: "'אני שוכב ובוהה בתקרה וחושב איזו תקופה מטורפת זו. מחשבות לא פוסקות רצות כל הזמן בראשי, מחכות שכבר יגיע השקט'. אלה השורות האחרונות שכתב בני במחברת שלו. ניתאי, ביום שבו נולדת, אבא מצא עץ בבית החולים וחרט את השם שלך עליו, כדי שאף אחד לא ישכח - היום, אני כאן לדבר כדי שפעם נוספת, אף אחד לא ישכח, הפעם את מי שאתה".

היא המשיכה בדבריה, כשכאבה הקשה מנשוא נשמע בקולה: "אתה האור שלנו, גיבור, והשראה לכל מי שהכיר אותך. היית האח הגדול הטוב ביותר לשי ניב, האחיין הטוב ביותר לדודים ולדודות שלך והנכד הטוב ביותר לסבים ולסבתות שלך. ב-7 באוקטובר, חזרת מאוסטרליה בהתנדבות כדי להצטרף לחבריך במשימה, ולמרות שהתחננו אליך שלא תלך למילואים, המשכת לומר, 'אני לא יכול לעזוב את הצוות שלי'. היום, אני אומרת שמעולם לא עזבת את הצוות שלך - נתת את החיים שלך למענם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אביתר בנאי עם לרה מטודי בהלוויית בנה, ניתאי ז"ל. שירן פרץ,
אביתר בנאי בהלווייה, לצד לרה/שירן פרץ

עוד אמרה מטודי: "ניתאיצ'וק, החלל שנותר בלב שלנו ביום שישי לעולם לא יתמלא, התקווה שלנו היא שככל שהזמן יחלוף, אולי נראה משמעות לכל זה. יש לי בקשה אחת בלבד למדינה שלי: הבטיחו שההקרבה של ניתאי לא הייתה לשווא. אנחנו חייבים להמשיך עד שהשלום יושג, כדי שהדור הבא לא יצטרך להקריב את חייהם גם הם".

"ניתאי שלי, אתה מלאך בגן עדן כפי שהיית מלאך עלי אדמות. אנחנו אוהבים אותך, אמא, אבא ושי. אני אוהבת אותך עד הירח ובחזרה - עם ישראל חי", סיימה את ההספד קורע הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully