וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילים האחרונות של ניתאי מטודי ז"ל, בנה של כוכבת "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:55

אמש התבשרנו על נפילתם של שלושה חיילים ברצועת עזה. לא הרבה לאחר מכן התגלה שאחד מהם הוא בנה של יוצאת האח הגדול לרה מטודי, ניתאי מטודי ז"ל. בפוסט קורע לב - נחשפו מילותיו האחרונות

ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניתאי מטודי ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הבשורה על שלושת החיילים שנפלו במהלך הלחימה ברצועת עזה אמש (שבת) הצליחה לטלטל ולהכאיב למדינה שלמה פעם נוספת. פחות מכמה שעות אחרי התרת הפרסום על מותם, התגלה שאחד משלושת החיילים, ניתאי מטודי ז"ל, הוא בנה של יוצאת האח הגדול לרה מטודי.

חבריה של לרה לעונה מיד דאגו להגיב ברשתות החברתיות ולהשתתף בצערה גם קבל עם ואינסטגרם, אך הפוסט של זוכת העונה, יובל מעתוק, היה אולי הכואב מכולם. בתמונה שהעלתה מעתוק, היא צילמה את הפתק עם מילותיו האחרונות.

"אני יושב ובוהה בתקרה, וחושב איזו תקופה מטורפת. מחשבות רצות להן כל שנייה, מחכה שכבר יגיע השקט", כתב ניתאי ז"ל והוסיף אקורדים מעל המשפט שמרסק את הלב.

המילים האחרונות של ניתאי מטודי ז"ל, הבן של לרה מטודי. אינסטגרם, צילום מסך
המילים האחרונות של ניתאי מטודי ז"ל, הבן של לרה מטודי/צילום מסך, אינסטגרם

גם שי לי עופרי-בורגיל הגיבה לנפילת בנה של חברתה הטובה: "שבוע מבורך לכולם", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש, "שום מילה שאכתוב לא תסביר את השוק והכאב הבלתי נתפס ברגע ההודעה".

"לרה מאז השבעה באוקטובר כל כך פחדה מהרגע הנורא הזה, כל כך דאגה לניתאי ורק ביום חמישי התחננה אליו שיחזור הביתה מהמילואים. הבטן מתכווצת לי, הלב נשבר לרסיסים, איך מתגברים על אובדן כזה?!"

"מה אומרים לאמא כמו לרה, שהילדים שלה הם כל עולמה?! אין מילים! פשוט אין! לרה, שייזי וניב, רק להזכיר לכם שאנחנו כאן בשבילכם בכל יום, בכל שעה! מהמעט שהספקתי להכיר אותך בשיחות וידיאו, היית בן אדם מלאך, מלא בשמחה ובעיקר הרבה אהבה. תנוח על משכבך בשלום, יהיה זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
התגובה של שי לי עופרי לנפילת בנה של לרה מטודי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של שי לי עופרי לנפילת בנה של לרה מטודי/צילום מסך, אינסטגרם
שניר בורגיל משתתף בצערה של לרה מטודי על נפילת בנה. אינסטגרם, צילום מסך
שניר בורגיל משתתף בצערה של לרה מטודי על נפילת בנה/צילום מסך, אינסטגרם

בעלה של עופרי ועוד מעט גם אב בנה, שניר בורגיל, התקשה לעכל: "אני פשוט לא מאמין, הלב שלי פשוט התרסק לרסיסים, איזו אבדה ענקית. לרה יקרה שלי, אני פה בשבילך 24/7. עוד מלאך שנקטף".

יענקי גולדהבר על נפילתו של בנה של לרה מטודי. אינסטגרם, צילום מסך
יענקי גולדהבר על נפילתו של בנה של לרה מטודי/צילום מסך, אינסטגרם

יענקי גולדהבר, יוצא נוסף מאותה העונה ספד גם כן וביקש: "באיזו מדינה ילדים שומרים על ההורים? אדמה סופגת ים של גיבורים. ניתאי, תן כוח לאמא שלך שתמשיך להיות גיבורה ותן לה כוח להיות האמא הכי טובה של שי וניב".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully