וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל טקס הזיכרון החלופי, רותם סלע נשברת: "הזוועה הכי גדולה"

18.9.2024 / 9:18

השחקנית שתגיש את טקס הזיכרון החלופי, הגיעה לקיבוץ בארי כדי לצלם חלקים לטקס - ולראות את שנותר במקום: "דחיתי את הרגע הזה כי הנפש שלי חטפה מספיק השנה". היא נפגשה גם עם משפחות שיקיריהן נרצחו ב-7 באוקטובר: "מפגש טעון, מורכב ומאוד עצוב"

רותם סלע בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון". שי פרנקו,
רותם סלע בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"/שי פרנקו

זה לא ייאמן, אבל ממש בעוד כמה שבועות יתקיים יום השנה הראשון לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", כשמאז ישנם עדיין 101 חטופים שנותרו בשבי חמאס ברצועת עזה.

למקרה ושכחתם, בשבועות האחרונים התקיימה סערה גדולה סביב טקסי הזיכרון לציון אירועי 7 באוקטובר, כשאמנים רבים סירבו להשתתף בטקס הממלכתי שארגנה שרת התחבורה מירי רגב, האמונה על הטקס מטעם הממשלה, בעוד אחרים הסכימו להשתתף בטקס הזיכרון החלופי, אותו מארגנות משפחות הנופלים והנרצחים.

בית הרוס בקיבוץ בארי, 1 בינואר 2023. אורי סלע
בית הרוס בקיבוץ בארי, 1 בינואר 2023/אורי סלע

כחלק מההכנות והצילומים לטקס החלופי, רותם סלע הגיעה אתמול (שלישי) לקיבוץ בארי, שספג אבדות קשות בשבת השחורה, יחד עם חנוך דאום, שינחה איתה את האירוע - ובפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 1.2 מיליון עוקבים, היא שיתפה בתחושותיה.

"מאז השבת הארורה הזו, דחיתי שוב ושוב את הרגע שבו אגיע לעוטף", פתחה השחקנית את דבריה. "הרגשתי שאנשים אחרים, תיירים שלא מפה, צריכים לבקר שם. הרגשתי שאני מבינה היטב מה התחולל שם והנפש שלי, של כולנו, חטפה מספיק השנה - ואין צורך להעמיס עליה עוד".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
פוסט של רותם סלע לאחר שביקרה בקיבוץ בארי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - rotemsela1, צילום מסך
פוסט של רותם סלע לאחר שביקרה בקיבוץ בארי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - rotemsela1

סלע המשיכה: "היום, כמעט שנה אחרי, הגעתי לקיבוץ בארי יחד עם חנוך דאום לפגוש חמש משפחות מקסימות שיקיריהן נרצחו ב-7 באוקטובר. זה היה מפגש טעון ומורכב, ובעיקר מאוד עצוב. כשהסתיימו הצילומים, עברנו בית-בית, לראות בעיניים שלנו את הזוועה - וזו הזוועה הכי גדולה שאפשר לדמיין".

השחקנית והמגישה סיימה את דבריה באזכור לחטופים שעדיין נמצאים בעזה: "101 חטופים עוד נמצאים בשבי חמאס. חייבים לעשות הכל כדי שישובו לביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully