וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלובים שסוגדים לביבי": ג'ודי ניר מוזס על רותם סלע

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 12:36

אחרי שהודיעה רותם סלע שתיקח חלק בהנחיית הטקס האלטרנטיבי לציון שנה למלחמה, היא קיבלה גל חיזוקים ושנאה. מי שיצאה להגנתה היא ג'ודי שלום ניר מוזס: "היא הקונצנזוס הישראלי היפה"

ג'ודי ניר מוזס, רותם סלע. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ג'ודי ניר מוזס, רותם סלע/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ב-7 באוקטובר אעמוד יחד עם המשפחות השכולות, עם משפחות החטופים והקהילות הכואבות, ועם כל בית ישראל, לערב של זיכרון ותקווה", אמרה השחקנית והמנחה רותם סלע כשהודיעה על הצטרפותה להנחיית טקס ציון השנה לשבעה באוקטובר, יחד עם העיתונאי חנוך דאום.

בתגובה להחלטה שלה, השחקנית קיבלה לא מעט תגובות ובין כל החיבוקים, היו גם מי שניסו לשכנע אותה לשנות את דעתה. אך מי שיצאה להגנתה היא לא אחרת מג'ודי שלום ניר מוזס: "אחלה בחירה, רותם סלע היא הקונצנזוס הישראלי היפה, מכל הבחינות. חנוך דאום ורותם - אחלה בחירה".

מוזס הוסיפה לסטורי שהעלתה אמש (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלה גם אזהרה לסלע: "נ.ב - רותם היקרה, נכנסת עכשיו למנגון של מכונת הרעל. רובם בוטים השאר סתם נמוכי קומה עלובים שסוגדים לביבי הזה. רעשי רקע, תתעלמי... רוב גדול של העם איתך", עודדה.

הסטורי של ג'ודי ניר מוזס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'ודי ניר מוזס/צילום מסך, אינסטגרם

הסערה סביב הטקס האלטרנטיבי לציון שנה למלחמה ולשבעה באוקטובר, שבת בה נרצחו המונים בטבח שלא היה כמותו מקום המדינה, החלה בעקבות החלטת הממשלה לארגן טקס בעצמה, על אף שעדיין לא כולם בה לקחו אחריות על מחדלי הענק שהובילו לאותה שבת שחורה וכל מה שבא לאחר מכן.

השרה מירי רגב כבר הספיקה ללכלך על ארגון הטקס האלטרנטיבי: "יש כאלה שעושים טקסי זיכרון אלטרנטיביים עם פלשתינים, טקס ממלכתי יש אחד", מה שהשרה שכחה לציין היא העובדה הפשוטה שאת הטקס האלטרנטיבי מקימים אנשים שהושפעו מהמלחמה ברמה הכי אישית שיש.

אחד מהם לדוגמה, הוא יונתן שמריז, אחיו של החטוף שנהרג בשוגג מירי צה"ל אלון שמריז ז"ל, שלאחרונה גם קיבל תמיכה מהעיתונאי שאול אמסטרדמסקי, שצייץ: "יונתן שמריז מרגש אותי כל כך. הלוואי שכל המדינה תהיה רעשי רקע כמוהו. הלוואי שזה הדור שייכנס לפוליטיקה, ישטוף אותה, ישטוף ממנה את כל הסחי, וינהיג אותנו קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully