וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי להסתתר": דנה זרמון בווידוי חשוף - בחזייה ותחתונים

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 13:02

כוכבת הרשת הצטלמה לקמפיין חדש כשהיא בהלבשה תחתונה בלבד, ושיתפה בתחושותיה להצטלם כך כמה חודשים לאחר שילדה את בתה השנייה: "יום לפני חששתי לאכול פחמימות - אבל כשהחלטתי שזה מה שאני רוצה, גם רגעי חוסר הביטחון לא הפריעו לי"

דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון/צילום מסך, אינסטגרם

כארבעה חודשים לאחר שהביאה לעולם את בתה השנייה, דנה זרמון הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה חדשה - וכמובן שדאגה לשתף בכך את כל מאות אלפי עוקביה באינסטגרם.

כוכבת הרשת פרסמה בסטורי שלה סרטונים שלה כשהיא בתחתונים וחזייה בלבד, וכמובן שהיא שיתפה את התחושה שלה בלהצטלם בלבוש אינטימי מספר חודשים בלבד אחרי הלידה. "היו רגעים שרציתי להסתתר, היו רגעים שחשבתי אם זה נכון מהזווית הזאת ויום לפני חששתי לאכול פחמימות", כתבה, "אבל ברגע שהחלטתי שזה מה שאני רוצה וזה מה שנכון לי, גם הרגעים הקטנים של חוסר הביטחון לא הפריעו לי. הם היו שם לצד רגעים מעצימים, לצד רגעים גדולים מהחיים".

דנה זרמון בהלבשה תחתונה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - danazarmon, צילום מסך
הסטורי של זרמון/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - danazarmon

זרמון הוסיפה לכתוב כי למרות שהיא לא חזרתה לגזרה שלפני ההיריון, הדבר לא יעצור אותה מלהמשיך בשלה: "אין שום סיכוי שבגלל שהבטן עוד לא לגמרי במקום והמכנסיים של לפני לא נסגרים, אין סיכוי שזה מה שיעכב אותי, יעצור אותי או יגרום לי להסתתר ולעכב את החלום והעבודה הקשה שלי".

רק בחודש שעבר זרמון חשפה כי אורי, בתה הצעירה, אושפזה בבית החולים - כשלושה חודשים בלבד לאחר שנולדה. "הרופאים נעימים ומסבירים כל פעם מחדש, למרות שאני שואלת את אותן השאלות שוב ושוב. אורי שלי כל כך חזקה, אתן לא מבינות. משתפרת, מתחזקת, מתוקה, חייכנית. חיים של אמא!", כתבה אז. "אין מה לעשות, זה מסריט לראות את התינוקת הפיצית שלך מחוברת למכשירים וכל שנייה נדקרת בבדיקת דם חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully