וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרסת לעצמך את הקריירה": דנה זרמון חטפה מהעוקבים בגלל מילה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 11:18

אושיית הרשת דנה זרמון הגיבה לביטול רצועת השידור השבועית והקבועה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' וכתוצאה מכך חטפה מבול של הודעות שנאה מזעזעות ואיומים קשים: "רמה נמוכה שלא הכרתי". וואלה! סלבס ביוב

דנה זרמון מגיבה להודעות הנצאה שהיא מקבלת/אינסטגרם. צילום מסך

בתקופה הקשה בה אנחנו נמצאים, הגענו כבר למצב שלהרבה אנשים התקצר הפתיל והאחדות קצת נעלמה. מי שחוותה את זה על בשרה היא אושיית הרשת דנה זרמון שכל חטאה היה לכתוב מילה אחת על הפרידה של מגישי הטלוויזיה אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שזעזעה את עולם הבידור.

"טוב הגענו לרמה אחרת של שפל שלא הכרתי", פתחה זרמון את הסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מצלמת את התגובות ומספרת מה קרה: "הגבתי על זה שלא יהיה יותר אופירה וברקו, תוכנית שאני מאוד מחבבת כי זה הטעם שלי וזאת דעתי, ולמי פאקינג אכפת אם לא כולם אוהבים אותה?"

"הגבתי את המילה 'חבל', מילה אחת חמודה", אושיית הרשת המשיכה ושיתפה בדברים שאנשים כתבו לה בתגובה: "'איזה נעל', 'יא מטומטמת', 'יא לקקנית', 'חבל שאת לא נמחקת מהמסך יא יצורה', 'הרסת לעצמך את הקריירה'. אנשים, בואו ננשום, לא כולנו צריכים שיהיה לנו את אותו הטעם, את אותן דעות, את אותם רצונות, את אותם דברים שאנחנו מחבבים ולא".

דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון/צילום מסך, אינסטגרם

"הרמה שאתם יורדים אלייה, וזה בדיוק האנשים שיגיבו: 'זה הזמן לאחדות, זה הזמן לביחד'", אמרה זרמון בקול מתייפיף בניסיון לחקות את המגיבים, "ואז הם מגיעים לרמות האלה, מה זה הרוע המיותר הזה? אמא!" צעקה.

לאחר מכן שיתפה אושיית הרשת תגובה שקיבלה מאחת העוקבות: "רוב האנשים שמגיבים הם תת רמה... לא משקפים את רוב האנשים שהם הגיוניים וטובים... אל תתייחסי לכל גיבורי המקלדת למיניהם. מסתבר שלא למדנו כלום אחרי הכל".

בתשובה לעוקבת המעודדת הכוכבת הרחיבה: "תגובה שמסכמה הכל! והמשפט הכי קשה הוא הסוף, שאשכרה לא למדנו כלום. יש לנו אוייבים אמיתיים, רצחניים, חולניים. שמעניין להם את התחת מה הדעות שלנו ורוצים למחוק אותנו רק על היותנו מי שאנחנו. אבל לא! בואו נוריד אחד את השני כי אנחנו לא מסכימים על תוכנית טלוויזיה כזאת או אחרת. עליבות!, חתמה זרמון.

וואלה! סלבס תחליף את הצעקות מהטלוויזיה בימי שישי בצעקות של השכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully