וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה מחריד": דנה זרמון משתפת על ההטרדה המינית שחוותה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 14:22

אושיית הרשת דנה זרמון נמצאת כבר לא מעט שנים ברשתות החברתיות, והספיקה לחוות לא מעט תגובות שונות. אבל למקרה שקרה לה אתמול היא לא ציפתה, ואחרי שחוותה הטרדה מינית בטלגרם היא החליטה להעביר מסר חשוב: "הבנתי שאני חייבת לדבר על זה". וואלה! סלבס נחרדת

דנה זרמון מספרת על ההטרדה המינית שעברה בטלגרם/צילום מסך אינסטגרם

אושיית הרשת דנה זרמון נמצאת כבר לא מעט שנים ברשתות החברתיות, ורגילה להתמודד עם שלל סיטואציות ותגובות שהיא מקבלת. אבל להודעה המחרידה שקיבלה אתמול (רביעי) היא בהחלט לא ציפתה, ולכן היא החליטה לפתוח את הנושא החשוב, בניסיון לעלות מודעות ולהלחם בתופעה המחרידה בה נתקלה.

זרמון העלתה היום (חמישי) סטורי לעמוד האינסטגרם שלה, בה סיפרה על הטרדה מינית שחוותה בטלגרם: "קרה לי אתמול הדבר הכי דוחה, מחריד ומזעזע בעולם. הייתי כל כך בשוק אתמול בערב שהדחקתי את זה, אבל אז קמתי היום בבוקר והבנתי שאני חייבת לדבר על זה ולהגיד לכן את זה, ולהגיד את זה גם לכל הסוטים שמקשיבים לי עכשיו לסטורי".

"אתמול במקרה קיבלתי הודעה בטלגרם מטלפון שאני לא מכירה, פתחתי את ההודעה וראיתי תמונה של איבר מין של גבר. מאוד ברור, מאוד נוכח וטקסט שלא מבייש הטרדה מינית ברמות הכי גבוהות.
הטרידו אותי אתמול מינית בטלגרם, זו ההגדרה. אין דרך אחרת להגדיר את זה".

זרמון המשיכה וסיפרה למה החליטה לפרסם את המקרה: "אני אומרת לעצמי שאולי אני לא אמורה לחזור על מה שנכתב לי כי זה כל כך מביש, אבל זה לא אמור לבייש אותי, זה אמור לבייש את היצור המחליא הזה ששלח לי את ההודעה הזאת, בגלל זה אני חוזרת על מה שהוא כתב לי אחרי שהוא שלח את התמונה המחרידה של האיבר שלו: 'אחרי שתלדי יגיע תורי להרביע אותך'. זה מה שהוא כתב לי, כאילו אני איזה חיה בטבע שזה מה שעושים לה".

דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון/צילום מסך, אינסטגרם

"בא לי להקיא רק מהמחשבה", המשיכה אושיית הרשת והוסיפה: "חשבתי בכלל לא לדבר על זה ולנסות לדפדף את זה, אבל לא, אתן חייבות לדעת את זה, אתן חייבות לשמור על עצמכן גם במרחב הוירטואלי, בייחוד במרחב הוירטואלי שאנשים מרשים לעצמם להתנהג ככה מאחורי מקלדת ולשלוח תמונות עירום כאילו שזו מתנה לכולם".

זרמון שיתפה כי מיהרה לחסום את השולח הסוטה, ופנתה לעוקבים שלה בניסיון למצוא פתרון איך ניתן להלחם בתופעה, ושיתפה שנכון לכרגע היא חסמה את המספר של השולח הסוטה: "אין לי דרכים חכמות איך להשמר מפני זה, אני פשוט ניתקתי את הטלגרם, מחקתי את האפליקציה הזאת. ישר גם חסמתי כמובן את היוזר המחריד הזה, אפילו לא הסתכלתי על הפרטים שלו".

אושיית הרשת, שכאמור, כבר רגילה להתמודד עם ביקורות ותגובות הנוגעות להתנהלות שלה, צפתה את האפשרות שגם הפעם יגיעו כאלה וענתה על כך מראש: "מי שבטעות יש לו ביקורת אליי ויתחיל להגיד לי שאני בחרתי בחיים ציבוריים, אז לא. יש הבדל בין לבחור בחיים יותר פרונטליים ולקבל הודעות בסיטואציות הגיוניות וברשתות הגיוניות בהן אני פעילה, לבין לקבל הודעות פרטיות, חולניות וסוטות כאלה. נשים לא אמורות לפחד להראות את עצמן, להביע את עצמן, להיות מי שהן לא משנה באיזה מרחב ולצפות שכאלו דברים יגיעו אליהן".

"זה לא אמור לקרות לאף אחד ולאף אחת בשום צורה, בשום תנאי, אף אחד לא אמור לחשוף את האיברים שלו בפני מישהו אחר אם הוא לא הסכים לזה ולא רצה את זה, לא משנה באיזה דרך. זה דוחה, זה פולשני, זה מטריד והאיש הזה אמור להעצר יחד עם כל אותם סוטים שעושים את זה ויש כנראה לא מעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully