וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יפה עם גוף סביר": ההודעה המעליבה שנכתבה לדנה זרמון

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 15:23

כחלק מפינה בחשבון האינסטגרם שלה, העלתה אושיית הרשת דנה זרמון שאלות שקיבלה מגולשות, רק שאחת מהן נכנסה למקום אישי במיוחד, ודנה לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס בודי פוזיטיב

דנה זרמון עונה לעוקבת. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון עונה לעוקבת/צילום מסך, אינסטגרם
דנה זרמון עונה לעוקבת. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון עונה לעוקבת/צילום מסך, אינסטגרם

במעמקי הסטורי של כל המשפיענים יש פינות רבות, אחת בולטת היא פינת השאלות-תשובות, בה נשאלות השאלות הכי מענינות, קשות, וכמובן, גם חצופות. כחלק מהטרנד עשתה היום (א') דנה זרמון הפעלה לעוקבייה ושם נשאלה שאלה שזרמון פשוט לא יכלה לעבור עלייה בשתיקה: "מאיפה הביטחון העצמי המטורף לאישה מאוד יפה, אבל עם גוף סביר?".

המשפיענית לא נשארה חייבת והתייחסה לשאלה הזאת בהרחבה: "אני יודעת שזאת לא הודעה שנכתבה מזדון או מרצון להעליב, אלא ממקום אמיתי של אמונה שאם את אישה שהבטן שלה לא שטוחה כמו קיר והיא אשכרה מרשה לעצמה לחשוף את זה בפני כל העולם - זה מראה תלוש מהמציאות" אמרה, "הגוף שלי הוא לא רק המידה שלי בבגדים או המספר על המשקל - אני אוהבת כל חלק בו".

היא הוסיפה שלדעתה: "להיכנס לאובססיה על דבר כל כך שטחי ושולי זה מיותר ומבאס". זרמון חתמה בסטורי נוסף ומפייס לכלל עוקבותייה: "מותר לכן להיראות איך שאתן ולהיות מי שאתן, להרגיש בטוחות בעצמכן ולהרגיש מ ו ש ל מ ו ת"

וואלה! סלבס כבר מרגישה שלמה יותר עם עצמה, תודה דנה 3>

  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully