וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה לסטטיק? רונה לי שמעון: "אחת המשימות הקשות של חיי"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 8:47

השחקנית שיתפה באינסטגרם טקסט שכתבה על השנה האחרונה שחוותה, שכללה פרידה מהמוזיקאי - אבל גם מציאת זוגיות חדשה. היא שיתפה בכנות מפתיעה: "איבדתי בית - ומצאתי אותו שוב, בתוכי"

רונה לי שמעון. צילום מסך מתוך אינסטגרם - ronalee_shimon, צילום מסך
רונה לי שמעון/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - ronalee_shimon

השנה האחרונה הייתה לא פשוטה בכלל עבור רונה לי שמעון. כמו רבים, גם היא חוותה את מלחמת "חרבות ברזל", אבל גם ברמה האישית היא חוותה לא מעט עליות וירידות, כשהיא וסטטיק פירקו את הזוגיות שלהם - אך כן הצליחה למצוא אהבה חדשה בדמותו של שרון אדיר.

בפוסט שהשחקנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" לשעבר פרסמה אתמול (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 270 אלף עוקבים, היא כתבה: "אלול. חשבון נפש. דין. דיין. השנה יותר מתמיד. איבדתי בית - ומצאתי אותו שוב, בתוכי".

סטטיק רונה לי שמעון. איציק בירן,
רונה לי וסטטיק, בשנה שעברה/איציק בירן

היא הוסיפה: "כל השנה הזאת הייתה עמוסה בעבודה קשה כל כך. הייתי קשה איתי, מאוד, וגם הייתי הכי טובה אליי. הצלחתי מה שאף פעם לפני לא. הצלחתי לשים גבולות, זאת הייתה הבקשה הכי גדולה שלי, להבין את הגבולות של עצמי. קווי מתאר עדינים שמפרידים ביני ובין עצמי, ביני ובין העולם והאנשים בחוץ".

עוד כתבה שמעון: "דקים-דקים הקווים האלה. אם לא שופכים עליהם אור חזק, הם רועדים. מפחדים להתקיים. זאת הייתה אחת המשימות המפוארות של חיי, הקשות ביותר, משימה שייחלתי לה גלגולים שלמים - ואני עדיין רק בתחילת הדרך. אמרתי לא, הרבה. גם לעצמי. השנה הצלחתי לא לכעוס עליי כל כך. הייתי עם היד על הדופק כי הייתי צריכה לצלוח משימה מורכבת כל כך, ועוד בחו"ל, ועוד לבד. ומצאתי את טוב הלב שלי, ונתתי אותו לעצמי".

לסיכום, רגע לפני ראש השנה, היא כתבה: "חשבון נפש - עשיתי טוב השנה. הצלחתי הרבה דברים, ונכשלתי גם. הרבה. והצלחתי לחזור הביתה, שזאת, ב-10 שנים האחרונות, משאת נפשי הגדולה ביותר. אני מוכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully