וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון נגד השוטרים: "מי חינך אתכם? איפה האמהות שלכם?"

השחקנית והרקדנית הביעה לא פעם את דעתה הנחרצת על הרשות המחוקקת, אך בעקבות תקרית מול משפחות החטופים, נראה שרונה לי שמעון לא יכלה לעבור בשתיקה על הדברים גם מול המשטרה

הפוסט של רונה לי שמעון. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רונה לי שמעון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מקרה התקיפה של בת דודתה של כרמל גת ז"ל, יום אחד בלבד אחרי שקמה מהשבעה עליה, הפך לויראלי והצליח לזעזע המון גולשים ברשתות החברתיות, רק אתמול (ב') תקפה הזמרת קרן פלס את השוטרים המעורבים וכתבה: "כמה נערות שבורות לב מרימות שלטים 'סליחה'... לאן הגענו? אני מתביישת עד עמקי נשמתי".

מי שעוד לא יכלה לעבור על כך בשתיקה היא השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון שהעלתה סטורי נחרץ לחשבון האינסטגרם שלה בו רשמה: "אז אפשר לומר בקול גדול שהלכה המשטרה סופית! מי אתם האנשים האלה? מי חינך אתכם? איפה האמהות שלכם? הנשים שלכם? הילדים שלכם? איפה גדלתם? על איזה ערכים? כואב המוח".

לא מדובר בפעם הראשונה ששמעון מביעה דעה נחרצת, בפעם הקודמת זה היה בשיחה עם וואלה תרבות, בה אמרה:המלחמה הזאת עוררה את השדים של כולנו, ועלינו להיות עדינים. כמו שאני מצפה מהמנהיגים שלי שיתנהלו באיזשהו מוסר אנושי ונימוס אחד כלפי השני, גם אני צריכה לדאוג".

הסטורי של רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רונה לי שמעון/צילום מסך, אינסטגרם

"כמישהי שמקשיבים לה, יש לי ביקורת מאוד חריפה על הממשלה ועל מה שקורה במדינה, אבל כמו שאני מצפה מהמנהיגים שלי לנהוג באופן אנושי ורהוט, ככה גם אני צריכה להתנהל כאזרחית. כולנו צריכים להתנהל ככה. יש לי ביקורת. אני זועמת. זאת הממשלה הגרועה בתולדות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully