וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל זכייתו ב"רוקדים עם כוכבים": 10 עובדות על דור הררי

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 10:46

השחקן-מוזיקאי האהוב הוא הזוכה הגדול של תוכנית הריאליטי, לאחר שניצח כמה סלבס מכובדים ביותר. תודו שאין הזדמנות טובה מזו כדי לגלות עליו כמה דברים מפתיעים במיוחד

דור הררי וג'וליה שחר זוכים בגמר "רוקדים עם כוכבים" 2024. אורטל דהן,
המנצחים הגדולים. דור הררי וג'וליה שחר/אורטל דהן

דור הררי הפך אמש (רביעי) לזוכה הגדול של "רוקדים עם כוכבים" לשנת 2024, לאחר שהוא והרקדנית ג'וליה שחר הצליחו לנצח את כל המתמודדים האחרים של העונה, ועקף בדרך שמות כמו מאיה קיי, לינוי אשרם, מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, אלישע בנאי ועוד.

לרגל זכייתו החגיגית, הכנו לכם 10 עובדות שייתכן שלא ידעתם על המנצח של העונה - כי אף פעם אין דבר כזה יותר מדי מדור הררי.

1. הררי העביר את שירותו הצבאי כלוחם ביחידת מגלן, וכחלק משירותו במילואים הוא נלחם גם במבצע "צוק איתן" וגם במלחמת "חרבות ברזל" - נושא עליו דיבר לא פעם בעבר, ובמיוחד מאז פרצה המלחמה הנוכחית.

2. לאחר שירותו ב"צוק איתן", הוא חזר עם פוסט-טראומה בשל הדברים שחווה במבצע הצבאי.

3. ב-7 באוקטובר, עוד לפני שגויס באופן רשמי, הוא הקפיץ את עצמו ליחידה - ואף הגיע לשטח מסיבת ה"נובה" בסמוך לקיבוץ רעים, שם ראה את הזוועות שמחבלי חמאס ביצעו במקום. הוא דיבר על כך עם לאה ינאי, שופטת "רוקדים עם כוכבים", שאחותה, מורן סטלה ינאי, נחטפה מהמסיבה באותו יום (ושוחררה מהשבי בעזה לאחר 54 ימים).

4. הוא אמנם התפרסם בתור שחקן בשלל סדרות, סרטים והצגות (כמו "תאג"ד", "המנצחים", "רינגו" ועוד), אך עוד לפני שזכה לטעום את טעם התהילה הוא קודם כל מוזיקאי שהיה חבר במספר הרכבים, בהם גריי ו-Bones Garage. הוא אפילו יודע לנגן על תופים וגיטרה.

5. על תפקידו כסגן כפיר מועלם ב"המפקדת" הררי היה מועמד לפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית שחקן משנה בסדרת קומדיה וקומדיית מצבים.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

6. ב-2021, במהלך מבצע "שומר חומות", הוא הותקף באמצע יפו על ידי חמישה אנשים שאיימו להכות אותו במה שהוא מגדיר כניסיון לינץ'.

7. בסוף 2021 הוא שחרר את אלבום הבכורה שלו, "ילד טוב" - אז מסתבר שהוא גם יודע לשיר.

8. בנוסף להכל, הוא אף יודע לרקוד ברייקדאנס. התרשמנו.

דור הררי. אינסטגרם, צילום מסך
לוחם אמיתי. דור הררי על מדים/צילום מסך, אינסטגרם

9. כשהיה ילד, הוא לא התפתח מספיק בהתאם לגילו, מה שגרם לו לדימוי עצמי נמוך. בהמשך, הוא קיבל זריקות הורמונים שהאיצו את גדילתו.

10. הוא והשחקנית ניב סולטן יצאו במשך שנתיים לאחר שהכירו בלימודי משחק בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. הררי סיפר בעבר כי הפרידה שברה לו את הלב. בכמה החודשים האחרונים הוא יוצא עם סוכנת המשפיענים הגר דקל, שצעירה ממנו ב-12 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully