וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הררי רגע לפני גמר "רוקדים עם כוכבים": "כמה תלוש"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 14:01

השחקן המפזז עומד ממש בקרוב להופיע בגמר תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". רגע לפני שהזרקור נדלק הוא פתח: "דווקא בימים שריסקו אותנו"

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
רוקדים עם כוכבים/צילום מסך, קשת 12

לא מעט ביקורות צפו יחד עם עליית השידורים של תוכניות הריאליטי בפריים טיים בימים שאחרי תחילת המלחמה, כשגם הפקות ומשתתפים ספגו לא מעט, אך בסופו של דבר נראה על פי טבלאות הרייטינג כי הצורך באסקפיזם מהמציאות הקשה אותה אנחנו חיים ניצח.

רגע לפני גמר "רוקדים עם כוכבים", השחקן שכובש את הרחבה בכל פעם מחדש דור הררי, החליט להעלות סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, שבו הוא התייחס לתחושות שהציפו אותו לפני סיום העונה: "הכל מעורבל לי פה", פתח והודה, "שברון לב וכאב שעטוף באשמה".

"כרגע חוזר מהכנות אחרונות לגמר רוקדימים, דווקא בימים שריסקו אותנו לרסיסים. וכמה זה תלוש לדבר על תוכנית טלוויזיה כרגע, לא צריך לומר. אבל קיבלתי במה ואפשרות לתת קול לאנשים שלי, גם אם לא נעים, גם בשעה קשה כזאת, לבחור להשתמש בכלים שלרשותי".

הסטורי של דור הררי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דור הררי/צילום מסך, אינסטגרם

"הלוחמים בשטח רואים רק מטרה אחת מול העיניים: להחזיר את האחים החטופים שלנו ולהשמיד את הנאצים הברבריים, ולאדות אותם ומתחת לפני האדמה כמו אבק", הוסיף.

"והם נלחמים כתף לכתף מבלי להאשים ומבלי לקשקש בביצים. הם לא מגיעים לתקשורת והם גם לא באזור עם קליטה כל כך או עם כוחות לכתוב סטורי ארוך - אבל הם אחים זה לזה. שנהיה ראויים לזה שברגע זה אנחנו גוללים עוד סטורי מחורבן כי מישהו שומר עלינו פה. להיות לוחם זה מבפנים - תהיו לוחמים", הפציר לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully