וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דפיקות לב מואצות": שניר בורגיל כמעט עבר תאונת דרכים | צפו

12.9.2024 / 11:58

יוצא "האח הגדול" שיתף באינסטגרם סרטונים ממצלמת הרכב שלו, שמהם נראה שסוס כמעט התנגש בו בזמן שנהג. הוא כתב: "הספקתי לברוח מהסיטואציה ללא נזק, גם לא לסוס"

שניר בורגיל כמעט מתנגש בסוס בזמן נסיעה/צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil

שניר בורגיל הוא אחד מפליטי הריאליטי הבולטים ביותר שפועלים כיום בישראל, בכל זאת הוא מתפעל חשבון אינסטגרם עם 195 אלף עוקבים וכל התקשורת דיווחה ללא הפסקה על העליות והמורדות בקשר שלו עם אחותו ספיר, וכמובן על כך שהפך ממש לאחרונה לאבא טרי, לאחר שאשתו, שי לי עופרי, הביאה לעולם את בנם הבכור אלארי.

והנה, מסתבר שגם כוכבי רשת כמוהו עשויים להסתבך לפעמים: בזמן שנסע אתמול (רביעי) בבאר שבע, בורגיל נכנס לתוך כיכר, שבה לפתע הוא ראה סוס משוחרר רץ בה. למזלו הרב, הוא לא התנגש בו עם המכונית שלו, אבל כמובן ששיתף בסטורי שלו סרטונים ממצלמת הרכב שלו, שהראתה כמה ההתנגשות בין השניים הייתה קרובה.

הסטורי של שניר בורגיל. צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil, צילום מסך
גמלים זה כל כך 2022. הסטורי של בורגיל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil

"רגע שגרם לי לדפיקות לב מואצות", כתב בורגיל בטקסט שצורף לסרטון שפרסם. "ברוך ה', הספקתי לברוח מהסיטואציה ללא נזק (גם לא לסוס). תודה על השמירה". בחלק נוסף של תיעוד התקרית, כתב בורגיל: "פה אני מעביר למצלמה של הצד, שתראו מה רק מולי" - כשאז נראה הסוס רץ חופשי בכיכר.

בצילום מסך שהוא פרסם, שיתף בורגיל הודעה שקיבל מעוקב, שבו כתב לו "מה זה, אתה בחו"ל? מה זה הסוג הזה באמצע הכביש?". פליט הריאליטי השיב לו: "ככה זה בבאר שבע, בדרך כלל זה גמלים" - וכמובן שהוסיף טקסט משלו, שבו כתב: "2024 החליפו גמלים בסוסים. מי אמר שבאר שבע לא מפותחת?".

וואלה סלבס פעם כמעט התנגשה בדוב קואלה. זה נגמר בכך שהוא תבע אותה על מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully