וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לי עופרי חושפת: "אין לשניר חלק בגוף שלא נשכתי"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 14:49

האם הטרייה לקחה קצת זמן לעצמה אחרי הלידה וענתה על כל השאלות הבוערות של הגולשים

שניר בורגיל ושי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
שניר בורגיל ושי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

רק בשבוע שעבר שמחנו לגלות כי שי לי עופרי הביאה לעולם את בנה הראשון שלה ושל בעלה שניר בורגיל, אותו הכירה בבית "האח הגדול". מאז השניים עברו הרבה, ועכשיו הם נהנים מימיו הראשונים של הבייבי המתוק.

כחלק מפעילות של שאלות ותשובות שקיימה בחשבון האינסטגרם שלה, עופרי ענתה לעוקבים ושיתפה בחוויית הלידה שלה: "שבוע 41, 02:00 בלילה - צירים שגורמים לי לנהל שיחה עם אלוהים, כאב חד שבחיים לא חוויתי".

"אין לשניר חלק בגוף שלא נשכתי. את הווייס שלי כולם מכירים, אז תתארו לכם איך זה היה", התוודתה. "04:30 בבוקר, ירידת מים וכל זה - אין פתיחה. 07:30 - פתיחה 2 ס"מ, לא נותנים לי אפידורל כי אי אפשר. 08:20 - המיילדת נכנסת לחדר, בודקת אותי ואני בפתיחה, ואין זמן כבר לאפידורל. מובילים אותי לחדר לידה, תוך 18 דקות ילדתי את הדבר הכי טהור שראיתי בחיי. קיבלתי את המתנה הכי גדולה שהבורא יכול להעניק לי, הפכנו למשפחה".

שי לי עופרי ושניר בורגיל נופשים בתיאלנד. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שי לי עופרי ושניר בורגיל נופשים בתיאלנד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"לאורך כל ההריון ובמהלך הלידה, שניר היה, בכה איתי, מחבק אותי, מתמודד עם מצבי הרוח המשתנים מדקה לדקה, שם אותי תמיד במקום הראשון ובעיקר מוכיח לי בכל יום שעובר מהי אהבת אמת, זכיתי בו! הילד שלנו זכה באבא הכי מדהים שאפשר! אני רוצה להודות לכם ועליכם, על הדאגה, על הברכות ללידה קלה ובידיים מלאות. כנראה שמישהו שם שמע את התפילות שלכם", כתבה באושר שאפשר כמעט לשמוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטורי של שי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של שי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן נשאלה עופרי אם היא הייתה צריכה להתמודד גם עם תפרים אחרי הלידה: "תודה לאל, לא היו לי קרעים", השיבה, "לא נאלצו לבצע תפרים. מכל הסיפורים ששמעתי במהלך ההריון, גם אני מאוד חששתי, במיוחד כי מדובר בלידה ראשונה".

"רק נראה לי שמרוב האדרנלין שקיים תוך הלידה ובמיוחד אחרי, התפרים זה הכאב הקטן", ניסתה לעודד לסיום, אך הצליחה להפחיד גם את וואלה סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully